حجه الاسلام  و المسلمین آقای داود خالداری سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان:شفافیت ، نشست_مجازی هفتگی جهت شنیدن انتقادات و پیشنهادات ، پاسخگویی
شفافیت ، نشست_مجازی هفتگی جهت شنیدن انتقادات و پیشنهادات ، پاسخگویی

 حجه الاسلام  و المسلمین آقای داود خالداری سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان:
🔹 یکی از سیاستهای شورای ششم ، شفافیت، آمادگی #هفتگی جهت شنیدن انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی است که ان شالله تا پایان دوره چهارساله این سیاست را دنبال خواهیم کرد .
🔹 لذا گروه واتس آپی شهر و شهروند برای این منظور ایجاد و تمامی خبرهای مربوط به شورای شهر در این گروه بارگذاری خواهد شد، همچنین جهت شنیدن #انتقادات و #پیشنهادات و برقراری ارتباط با همه مردم ،هفته ای یک روز #نشست_مجازی در گروه برگزار که گروه به مدت چندین ساعت باز تا همه مردم با هر دیدگاه و سلیقه ای #انتقادات و #پیشنهادات خود را مطرح کنند .
🔹 تمامی مطالبات مردمی به مدت چند روز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در حد امکان تمامی #مطالبات و #انتقادات پاسخ داده خواهد شد .
🔹 از آنجایی که در این وضعیت کرونا امکان نشست مردمی مثل سابق وجود ندارد ،لذا از همه #نخبگان ،#جوانان و مردم تقاضا داریم در #نشست_مجازی هفتگی گروه شهر و شهروند شرکت و به بیان #انتقادات و #پیشنهادات خود بپردازند و ما را جهت رسیدن به شهری بهتر یاری کنند .
 ⚡️گروهای واتس آپی شهروشهروند
✨گروه شماره ۱
✨گروه شماره ۲
⚡️سایت
شفافیت_پاسخگویی
نشست_مجازی_هفتگی
توسعه‌شهر_بامشارکت‌همگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *