گواهی عدم خلاف
مدارک مورد نیاز
– اصل و رونوشت سند رسمی یا پروانه و پایانکار صادره
– فرم تکمیل شده درخواست صدور گواهی عدم خلاف
– اصل و رونوشت شناسنامه و کارت ملی مالک یا وکیل قانونی ( در صورت وجود )
خلاصه انجام کار
۱ – دریافت فیش بازدید و پرداخت وجه آن به بانک و ارائه فیش به متصدی مربوطه و اخذ نوبت
۲ – بازدید از ملک و ترسیم کروکی و تهیه ارائه گزارش بازدید توسط مأمور بازدید
۳ – ارسال پرونده به طرح تفصیلی و بررسی پرونده از لحاظ کاربری و بروکف
۴ – ارسال پرونده به واحد تعیین خلاف جهت بررسی تخلفات احتمالی و اخذ برگ گزارش مهندس ناظر جهت املاک دارای پروانه و فاقد پایانکار
اگر پرونده دارای خلاف باشد
۴ – ۱ – ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد
۴ – ۲ – صدور رأی کمیسیون ماده صد
۴ – ۳ – اجرای حکم کمیسیون ماده صد
۵ – ارسال پرونده به واحد محاسبه عوارض
۶ – محاسبه عوارض صدور گواهی و ارسال پرونده به واحد نوسازی جهت اخذ عوارض نوسازی
۷ – صدور فیش های مربوطه و پرداخت آن توسط مالک و ارائه فیش های مربوطه به واحد محاسبه عوارض
۸ – تهیه پیش نویس گواهی و تأیید و صدور آن توسط مسئولین مربوطه
اگر پرونده فاقد خلاف باشد
۵ – ارسال پرونده به واحد محاسبه عوارض
۶ – محاسبه عوارض صدور گواهی و ارسال پرونده به واحد نوسازی جهت اخذ عوارض نوسازی
۷ – صدور فیش های مربوطه و پرداخت آن توسط مالک و ارائه فیش های مربوطه به واحد محاسبه عوارض
۸ – تهیه پیش نویس گواهی و تأیید و صدور آن توسط مسئولین مربوطه
اخذ پایانکار
مدارک مورد نیاز
– اصل پروانه صادره قبلی
– فرم تکمیل شده درخواست پایانکار توسط یا وکیل قانونی (فرم را از منطقه تحویل بگیرید و یا از همین سایت در قسمت فرمها چاپ بگیرید )
– وکالتنامه وکیل قانونی ( اصل و رونوشت ) – اصل و رونوشت شناسنامه و کارت ملی وکیل قانونی ( در صورت وجود )
خلاصه مراحل انجام کار :
۱ – دریافت فیش بازدید و پرداخت وجه آن به بانک و ارائه فیش به متصدی مربوطه و اخذ نوبت
۲ – بازدید از ملک و ترسیم کروکی و تهیه ارائه گزارش بازدید توسط مأمور بازدید
۳ – ارسال پرونده به طرح تفصیلی و بررسی پرونده از لحاظ کاربری و بروکف
۴ – ارسال پرونده به واحد تعیین خلاف جهت بررسی تخلفات احتمالی و اخذ برگ گزارش مهندس ناظر و برگ استحکام بنا
اگر پرونده دارای خلاف باشد
۴ – ۱ – ارسال پرونده به کمیسیون ماده صد
۴ – ۲ – صدور رأی کمیسیون ماده صد
۴ – ۳ – اجرای حکم کمیسیون ماده صد
۵ – ارسال پرونده به واحد دستور نقشه و ارسال پرونده به واحد محاسبه عوارض توسط واحد دستور نقشه
۶ – محاسبه عوارض پایانکار و ارسال پرونده به واحد نوسازی جهت محاسبه عوارض نوسازی
۷ – پرداخت عوارض تعیین شده توسط مالک و ارائه فیش های پرداختی به واحد محاسبه عوارض
۸ – تهیه پیش نویس پایانکار و تأیید و صدور آن توسط مسئولین مربوطه
اگر پرونده فاقد خلاف باشد
۵ – ارسال پرونده به واحد دستور نقشه و ارسال پرونده به واحد محاسبه عوارض توسط واحد دستور نقشه
۶ – محاسبه عوارض پایانکار و ارسال پرونده به واحد نوسازی جهت محاسبه عوارض نوسازی
۷ – پرداخت عوارض تعیین شده توسط مالک و ارائه فیش های پرداختی به واحد محاسبه عوارض
۸ – تهیه پیش نویس پایانکار و تأیید و صدور آن توسط مسئولین مربوطه