💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت فرارسیدن روز پرستار

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت فرارسیدن روز پرستار

⚡️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان مهندس صالحی سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی فرا رسیدمن پنجم جمادی الاول روز پرستار را خدمت همه پرستاران و تلاشگران عرصه سلامت را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔷پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) حضرت زینب کبری (س) بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

🔷بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت عظمی، یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند.

🔷جامعه پرستاری ، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است؛ پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینبی وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمات آن را به دوش می کشد. در تعالیم اسلامی، آن هنگام که پرستار برای یاری انسان نیازمندی تلاش می کند و برای جلب رضای پروردگار نیازهایش را بر آورده می سازد، گویی زندگی را به او بخشیده و بدینوسیله، موجبات خرسندی پرودگار را فراهم کرده است و بی شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.

🔷اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، خصوصا پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی شهر کوهبنان بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌ نماییم.


مرتضی صالحی
سرپرست شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *