💢 نورپردازی مسیر گردشگری و تاریخی پارک کوهستانی خواجه خضر

💢 نورپردازی مسیر گردشگری و تاریخی پارک کوهستانی خواجه خضر

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

🔹یکی از ظرفیت های بالقوه کوهبنان وجود بناهای تاریخی ،طبیعی و گردشگری است که باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی برای زیبایی های بصری شهر و جذب گردشگران اقدامات ویژه ای انجام داد.

🔸شهر کوهبنان هم به لحاظ ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و هم به دلیل قرار گرفتن بین شهرستان های گرمسیری از فرصت‌های بی‌نظیر در حوزه گردشگری بهره‌مند است.

🔹نگاه ما به مسائل مدیریتی شهر تک‌بعدی نیست و توجه به زیبایی بصری و نشاط مردم جزو اولویت‌های شهرداری کوهبنان است .

🔹با توجه به نقش مهم نورپردازی معابر و بناهای بافت تاریخی در معرفی بیش از پیش ظرفیت های تاریخی و گردشگری، قسمتی از درختان پارک کوهستانی خواجه خضر و تپه تخت لطیفی نورپردازی شده است .

🔸این پروژه با هدف بهره مندی گردشگران از زیبایی شبانه جاذبه های تاریخی و معرفی محور گردشگری شهر کوهبنان انجام شده است،ارزش گذاشتن به میراث تاریخی و مکان های گردشگری شهر کوهبنان دیگر اهداف شهرداری در اجرای نورپردازی مکان های تاریخی کوهبنان و محور گردشگری است.

🔸این نور پردازی‌ها علاوه بر امنیت، زیبایی محور گردشگری_ تاریخی کوهبنان را دو برابر می‌کند،باید مراکز گردشگری و اماکن تاریخی شهر کوهبنان با نورپردازی‌های خوب شب‌ها بدرخشد.

🔹ان شا الله با اقدامات صورت گرفته و با همت همه مسئولین شهر بتوانیم شهرستان کوهبنان را که بیش از ۲۵۰ اثر تاریخی و بیش از ۳۰ اثر ثبت ملی شده را دارد را به یکی از قطب های گردشگری مرکز استان و کشور تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *