یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری

💥مهندس مرتضی صالحی سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان طی پیامی ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفتند.

⚡️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔷هشتم ربیع الثانی ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) نقطه عطفی در تاریخ تشییع است. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان به نیکوترین شکل به انجام رسید.

🔷امام حسن عسکری (ع) در دوران امامت پر بار خویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی بر جای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) بود.

🔷سرپرستی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان ولادت خجسته یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به کلیه مسلمانان به ویژه مردم مومن و ولایت مدار شهر کوهبنان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی هموطنان توفیق بهره مندی از تعالیم ارزشمند این امام همام و حرکت در مسیر حق و حقیقت را مسئلت دارد.

مرتضی صالحی
سرپرست شهرداری کوهبنان

اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *