پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای شهر به مناسبت رحلت امام خمینی ره و قیام پانزده خرداد

💥دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند متن پیام بدین شرح است:

 

🔷بسمه تعالی

“امام خمینى، یک حقیقت همیشه زنده است.” امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

🔷چهاردهم خرداد ، روزی است که روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیدار یارشتافت ، روزی که جهانی را مملو از اندوه از دست دادن رهبری آزادیخواه و بی مانند و مقتدایی وحدت آفرین نمود.

 

🔷حضرت امام خمینی (ره) با فرامین روشنگرانه وتدابیرعالمانه خود ، نظامی را بنیانگذاری کردند که آغازگر همه انقلاب های مبتنی بر خداجویی و آزادیخواهی گردید.

 

🔷سیر و سلوک امام خمینی(ره) به همه آزادیخواهان جهان مسیری را نمایانگر شد که طی طریق آن با توکل بر ذات الهی وعشق و غیرت و مردانگی و بهای آن ایثاگری و از خودگذشتگی در سایه وحدت و یکپارچگی است که همانا این امر در انقلاب اسلامی ایران مصداق عینی یافت.

 

🔷پانزدهم خرداد به عنوان یوم‌الله و روزی ارزشمند در تاریخ شکل گیری انقلاب شکوهمنداسلامی ایران است .این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم ولایت مدار این سرزمین در راه مبارزه با ظلم و ستم طاغوتیان وابرقدرتهای پوشالی است، قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه‌ی عطف مبارزات مردمی در از بین بردن ریشه‌ی بیداد و ظلم در کشوری است که نور ولایت وآزادگی و وحدت کلمه راهگشای مسیر تکامل و پیشرفت آن است.

 

🔷اینجانبان با عرض تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ،بار دیگر با آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای اسلام تجدید میثاق کرده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و سلامتی همگان را خواستاریم.

 

 

احمد محمدی

شهردار کوهبنان

 

 

اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *