پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت عید سعید غدیر

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت عید سعید غدیر

 

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان، اعضا شورای اسلامی و مهندس صالحی سرپرست شهرداری کوهبنان طی پیام مشترکی به شرح ذیل ، عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفتند.

 

 

 

⭐بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است.غدیر زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌ سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دور دست چشم می‌دوزیم.

 

⭐این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم .

 

⭐بدینوسیله فرا رسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم را به همه ی شیعیان به ویژه مردم ولایتمدار شهر کوهبنان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از رهروان راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) محسوب فرماید.

 

 

مرتضی صالحی

سرپرست شهرداری کوهبنان

 

اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *