پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت آغاز هفته نیرو انتظامی

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت آغاز هفته نیرو انتظامی

⚡️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان عرصه نظام و امنیت تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

🇮🇷به نام خدایی که با اشارت «لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»، امنیت را از نعمت های بزرگ شمرده است.

🇮🇷امنیت از مؤلفه‌های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی فراهم می گردد.

🇮🇷نیروی انتظامی، نیروی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گران‌بهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست نموده است.

🇮🇷ناامنی را به جان خریده، تا امنیت را ارمغان آورد و فضا را بر خلافکاران تنگ نموده و محیط شرارت هنجارشکنان را بسیار ناامن کرده تا نتوانند خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد سازند.

🇮🇷اینجانبان ضمن گرامیداشت خاطره شهدای نیروی انتظامی که زبان و قلم از توصیف فداکاری و رشادت های آنان قاصر است، از تمامی سبزپوشان جهادگر و با اخلاص نیرو‌های ناجا قدردانی کرده و هفته نیروی انتظامی را به فرمانده، افسران، درجه داران و سربازان، به ویژه دلاور مردان این نیرو در شهر کوهبنان تبریک می‌گوییم و توفیق روز افزون همگان را از خداوند خواهانیم.


مرتضی صالحی
سرپرست شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *