پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت حلول ماه ربیع الاول 

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان مهندس صالحی سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را خدمت مردم شریف کوهبنان تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

🟩بار دیگر ماه مبارک و پرخیر و برکت ربیع الاول حلول کرده و عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را به یمن خجستگی اعیاد این ماه، بالاخص ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفى(ص) و پیشواى مذهب صادق آل محمد(ع)، طراوت و جانی تازه می بخشد.

 

🟩ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و عطر میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) لحظه به لحظهء این ماه مبارک را در بر گرفته و این ماه عزیز را به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ مزین کرده است.

 

🟩بی تردید وجود مقدس نبى مکرم و رسول اعظم اسلام، می تواند مهم‏‌ترین نقطه ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان آحاد مسلمانان و پیروان این شریعت آسمانی باشد و دریایی از امید و امیدواری را در میهن عزیز اسلامی پدیدار آورد.

 

🟩حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) را محضر امام زمان(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و تمامی شیعیان جهان به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر کوهبنان تبریک عرض نموده و برای یکایک شهروندان عزیزان، شادکامی در این ایام پرمیمنت را آرزومندیم.

 

🟩سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

 

مرتضی صالحی

سرپرست شهرداری کوهبنان

 

اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان

 

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *