پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت روز کارمند

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت روز کارمند

 

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان مهندس صالحی سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی روز کارمند را به همه‌ کارمندان و کارگزاران دولت، به ویژه مجموعه خادمان مردم در مدیریت شهری کوهبنان تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

🔷بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

موفقیت و توانمندی سازمان‌ها و ادارات در گرو تلاش، زحمت و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده و نیل به تعالی، توسعه و پیشرفت نقش مؤثری ایفا می نمایند.

هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از کارکنان صادق و گرانقدری است که تلاش‌های بی‌دریغ خود را در تحقق اهداف سازمانی، تکریم ارباب رجوع و اعتلای روزافزون نظام اداری به کار می‌بندند.

 

🔷اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، روز کارمند را به همه کارمندان و کارگزاران دولت، به ویژه مجموعه خادمان مردم در مدیریت شهری کوهبنان تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهر کوهبنان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

مرتضی صالحی

سرپرست شهرداری کوهبنان

 

 

اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *