پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی

💥پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان در پیامی مشترک فرارسیدن ۱۶ تیرماه «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفتند .

 

⭐متن پیام بدین شرح است :

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

۱۶ تیرماه مصادف با «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است. برهه‌ای که جلوه بارز همت و اراده برای آبادانی، رفاه، توسعه و نیز خدمت به شهروندان این مرزوبوم از طریق تأمین هزینه ‎ های جاری و عمرانی کشور است .

 

⭐در نظام اقتصادی اسلامی هدف از دریافت مالیات ، اداره جامعه اسلامی، تأمین نیازهای نیازمندان، حفظ سرمایه‌ها، اصلاح و تقویت نیروهای مسلح بوده است .

 

⭐امروزه بسیاری از هزینه‌های جاری کشور از درآمدهای مالیاتی تأمین می‌شود به‌طوری‌که در سال‌های اخیر سهم درآمدهای مالیاتی از سهم درآمدهای نفتی پیشی گرفته است که نشان از استقرار نظام مالیاتی قوی برای پرداخت مالیات می‌باشد و اوج جلوه گری آن زمانی است که بیشترین مشارکت عمومی را در پرداخت مالیات داشته باشیم .

 

⭐این‌جانبان فرارسیدن ۱۶ تیرماه روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را به رئیس محترم و کارکنان خدوم اداره امور مالیاتی شهرستان کوهبنان تبریک عرض نموده ،امیدواریم با تلاش صادقانه‌ی این عزیزان روزهای بهتری را در عرصه‌های اقتصادی، افزایش اشتغال و توسعه شهر شاهد باشیم.

 

 

مرتضی صالحی

سرپرست شهرداری کوهبنان

 

اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان

 

 

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *