دیدار اعضای محترم شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و مسئول روابط عمومی و واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری با امام جمعه شهر کوهبنان

💥دیدار اعضای محترم شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و مسئول روابط عمومی و واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری با امام جمعه شهر کوهبنان

⚡️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان، صبح امروز اعضای محترم شورای اسلامی شهر،سرپرست شهرداری و مسئول روابط عمومی و واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری کوهبنان با امام جمعه دیدار و ضمن خوش آمد خدمت حجت الاسلام ایزدی به شهر کوهبنان به بیان مسائل و مشکلات و مطالبات شهروندان پرداختند.

🔷در این دیدار حجت الاسلام خالداری سخنگوی شورای شهر یکی از خواسته های مهم و اساسی شهر کوهبنان را نبود راه ارتباطی به مرکز استان و شهر های همجوار دانست و بیان داشت با افتتاح و راه اندازی راه ارتباطی بیشتر مسائل و مشکلات شهر حل خواهد شد.

🔷وی بیان داشت یکی از زمینه ها و مشوق ها برای جذب سرمایه گذار در هر منطقه وجود راه ارتباطی که جز زیرساخت های مهم هست که شهر کوهبنان از این نعمت محروم است.و باید تلاش کرد که همه دست‌اندرکاران کمک کنند تا این مهم به سرانجام برسد.

🔷سخنگوی شورای شهر کوهبنان در ادامه به کمبود بودجه شهرداری اشاره کرد و افزود با وجود اینکه شهر کوهبنان یک شهر معدنی هست ولی متاسفانه معادن هیچ گونه خدماتی در راستای فعالیت اجتماعی خود به شهر کوهبنان انجام نداده اند که می‌طلبد که مسئولان از شرکت ها و صنایع معدنی مطالبه این مهم را داشته باشند تا بتوان به کمک این صنایع و شرکت ها بعضی از خواسته های شهروندان را رفع کرد.

🔷حجت الاسلام خالداری در پایان بیان داشت یکی مطالبات جوانان که از شورای اسلامی شهر دارند خواستار اتمام پروژه استخر شنای شهر کوهبنان هست افزود سال قبل از مسئولان مربوطه خواستار واگذاری استخر شنا به شهرداری بودند که با مخالفت مسئولان مربوطه همراه بود و با اینکه ۸۰درصد از این پروژه تکمیل و تجهیزات آن هم تهیه شده است خواستار تکمیل هر چه سریع تر این پروژه و استفاده جوانان شهر شد.

🔷در ادامه آقای منصور جعفری و آقای سید عباس آبسالان ریاست و نائب رئیس شورای اسلامی شهر به اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی طی این دوره پرداختند که مهم ترین آنها میتوان به آسفالت معابر سطح شهر بیش از صد هزار متر مربع اشاره کرد.

🔷در ادامه این دیدار آقای سعید رجبی مسئول فرهنگی شورا شهر به فعالیت های فرهنگی انجام شده این دوره که از جمله آنها می‌توان به برگزاری چند دوره مسابقه کتابخوانی، برگزاری چند جشن باهمکاری ادارات و موسسات فرهنگی اشاره کرد.

🔷در ادامه مهندس صالحی به ارائه گزارشی از فعالیت های شهرداری طی یکساله گذشته و از زمان پذیرش سمت خود به عنوان سرپرست شهرداری اشاره کرد که از مهمترین آنها می‌توان به کمک بالای یک میلیارد و پانصد میلیونی شهرداری به ارگان ها و نهاد های شهر کوهبنان طی یکسال و نیم گذشته اشاره کرد.

🔷پس از ارائه گزارش انجام شده توسط اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری خدمت نماینده ولی فقیه در شهر کوهبنان حجت الاسلام ایزدی امام جمعه کوهبنان به بیان صحبت ها و راهنمایی هایی پرداختند که از مهم ترین آنها می‌توان به رمز موفقیت در یک مجموعه اداری در سطح شهر و استان و کشور وحدت و همدلی اشاره کرد.

🔷️حجت الاسلام ایزدی بیان داشت :بعد از انقلاب اسلامی و مـردمی شـدن نـظام حکومتی، به حق ملّت‌ها در اداره جامعه بهای بیشتری داده شـده اسـت و بـسیاری از امـور تـوسط رای مـردم تعیین می‌شود لذا شورا‌ها تبلور حـضور مردم، دیدگاه ها، افکار، خواسته ها، نیاز‌ها و تمایل مردم در صحنه برنامه ریزی می باشد.

🔷️نماینده ولی فقیه در شهر کوهبنان
در ادامه افزود:برای پیشرفت و آبادانی باید یک صدا و هم دل و به دور از نگاه های سیاسی برای عمران و آبادانی شهر تلاش نمود.


🔷️در پایان این دیدار توسط اعضای شورای اسلامی شهر انتصاب شایسته حجت الاسلام ایزدی به سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کوهبنان با اهدا لوح تبریک گفته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *