حجه الاسلام و المسلمین آقای داود خالداری:انتخاب #دکتر_احمد محمدی به سمت شهردار کوهبنان ،ملاک انتخاب #کارایی و #تجربه 

انتخاب #دکتر_احمد محمدی به سمت شهردار کوهبنان ،ملاک انتخاب #کارایی و #تجربه

 حجه الاسلام خالداری سخنگوی شورای ششم:
🔹 یکی از رسالتهای مهم شورای ششم انتخاب #شهردار_کارآمد است که شورای ششم طبق صحبتها و وعده های انتخاباتی همه تلاش خود را جهت انتخاب یک فرد بومی به کار برده است ،اما بنا بر دلایل زیادی این خواسته محقق نشد .
🔹 هنگامی که تصمیم گرفته شد که یک فرد غیر بومی قوی انتخاب شود ، سوابق مدیریتی در سمت شهردار و #تجربه_کاری_موفق را ملاک انتخاب قرار دادیم ،لذا بر انتخاب #دکتر_محمدی به دلیل #تجربه_بالا و #موفق و دارای سوابق مدیریتی در سمت شهردار زرند ،به توافق رسیدیم.
🔹 #دکتر_محمدی با سوابق تحصیلی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت ایران _ تهران ،
کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه کرمان،دانشجوی دکترای مدیریت (در مرحله ارائه رساله) ، علاوه بر سابقه شهردار زرند به مدت ۳ سال، سوابق اجرایی زیادی که مهمترین سوابق ایشان، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند و کوهبنان به مدت ۱۷ سال ،مدرس دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ،رئیس هیات کوهنوردی شهرستان زرند به مدت ۲۲ سال وعضو هیات بازرسی و نظارت و اجرایی انتخابات مختلف وعضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند می باشد .در ضمن ایشان ایثارگر و جانباز ۴۰ درصد دفاع مقدس می باشد.
🔹طبق بررسی و تحقیقات فراوان افراد زیادی #کارآمدی ، #روحیه_جهادی و #تعهد_بالا و #روابط_عمومی_بالای  ایشان را تایید کردند که با رای اکثریت شورا ایشان به عنوان شهردار کوهبنان انتخاب شدند که امیدواریم با #همدلی و #همکاری جوانان و نخبگان و همه مردم در چهار سال پیش رو اتفاقات خوبی برای شهرمان رقم بخورد .
🔹 با توجه به مشکلات زیاد کسی انتظار انجام معجزه از شوراهای شهر را نداشته باشد و قطعا در یک دوره چهارساله نمی‌توان طومار مشکلات شهری را در هم پیچید اما شورای شهر با کمک شهردار همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت و به واسطه رایزنی با دولت و مجلس و همچنین استفاده از ابزارهای نظارتی در اختیار، بخشی از مشکلات را حل کرده و برای اتفاقات مثبت شهری ریل گذاری خواهد کرد ان شالله.
#دکتر_محمدی
#شهردار_کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *