پیام مشترک شهردار و رییس شورای شهر در دعوت از مردم برای حضور در انتخابات

یاسر محسنی شهردار و جواد اکبری رییس  شورای اسلامی شهر کوهبنان، در پیامی مشترک ازعموم مردم شریف و متدین شهرستان  کوهبنان برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دعوتکردند.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

شرکت در انتخابات و حضور مردم، نشان دهنده ی میزان مقبولیت نظام و مسئولین است  .حضور گسترده مردم در انتخابات در عرصه بین المللی ،عزت و اقتدار نظام را  تضمین کرده و فرصت شیطنت را از دشمنان خواهد گرفت. یقینا قوام و دوام انقلاب به حضور همیشگی مردم است و انتخابات نیز تجلی اراده  مردم می باشد، چراکه مردم با حضور خود در انتخابات ،سرنوشت خود را تعیین می  نمایند و انتخاب وحضور مردم می تواند کمک شایانی نماید تا راههای توسعه به  سرعت وبا موفقعیت طی شود.
امروز همه ما در برابر یک آزمون مهم و سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم که می‌طلبد  نه تنها با حضور پرشور در عرصه انتخابات یک حماسه ی عظیم را رقم بزنیم بلکه با  انتخاب فرد اصلح در عرصه توسعه و پیشرفت اقتصادی نیز سربلند باشیم .
بدینوسیله در سال “دولت وملت ،همدلی وهمزبانی” از مردم شریف کوهبنان دعوت می  گردد در خلق حماسه ای دیگر به پای صندوق های رأی رفته و در انتخابات ۷اسفندماه  ۹۴ ،شرکت نمایند تا با افتخار آفرینی خود برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات  این شهرستان به ثبت رسانند و با حضور پر شور، حماسی و وحدت آفرین خود در  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ،همانند گذشته موجب سربلندی و اقتدار  نظام جمهوری اسلامی گردند.

 

 

                        جواد اکبری                                                                                             یاسر محسنی شهردار کوهبنان

        رییس شورای اسلامی کوهبنان

 

 

Picture 543                                       photo_2016-01-22_14-06-22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *