پیام تبریک شهردار کوهبنان به مناسبت هفته ی تربیت بدنی

شهردار کوهبنان درپیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش،ورزشکاران ، تمامی خادمین و زحمت کشان این قشر تبریک گفت.

 

ورزش یک پدیده ی اجتماعی و فرهنگی بزرگ است که در زندگی ماشینی امروز نقشی اساسی و محوری دارد.ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که سلامتی و نشاط عمومی و ایجاد فضای صمیمیت در بین آحاد مردم ،افزایش روحیه و انگیزه ی کاری، از ثمره ی توجه وپرداختن به ورزش است.

 

بی شک ورزش کوهبنان با توجه به سرمایه انسانی جوان ، بالنده ومستعد ،زمینه های زیادی را برای رشد و تعالی بیشتر داراست و از این حیث باید همه با همدلی و اتفاق نظر، بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده ساز ایران اسلامی عمل نموده و با تضمین سلامت جسم و روح آنان از طریق ورزش ، شادابی و طراوت نیروی انسانی را به عنوان محور اصلی توسعه کشور تضمین کنیم.

اینجانب هفته ی  تربیت بدنی را به اهالی ورزش،ورزشکاران ، تمامی خادمین و زحمت کشان این قشر تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند منان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نمایم.

 

 

یاسر محسنی

شهردار کوهبنان

 

2 Responses

    1. همشهریان عزیزکوهبنانی می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در سایت شهرداری به سمع مسئولین مربوطه رسانده و در مواردی که نیاز به پاسخگویی دارند ، پاسخ دریافت نمایند.

      تذکر : پیام های حاوی تهمت، افترا و جملاتی که با لحن غیر مودبانه نگارش شده، تایید و منتشر نشده و در صورت امکان، جملات و عبارات نامناسب حذف و مابقی پیام منتشر خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *