فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار شهرداری کوهبنان

یاسر محسنی در حاشیه افتتاح پارک بانوان شهر کوهبنان اظهار داشت: زنان به عنوان قشر عظیم و گسترده‌ای از سرمایه‌های انسانی هستند که در تربیت فرزندان، تحکیم بنیان خانواده و ساختن آینده جامعه نقش مهمی دارند، لذا به منظور فراهم شدن بستر مناسب باید بر مباحث مذهبی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی این قشر توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: کار شهرداری فقط پرداختن به وضعیت زیباسازی، عمران و آبادانی شهر نیست، بلکه توجه به امورات فرهنگی و هنری نیز در دستور کار قرار دارد که تلاش برای احیای فرهنگسرای شهر کوهبنان و تعامل با هنرمندان در همین راستا مد نظر قرار گرفته است.

شهردار کوهبنان ادامه داد: نظر به اینکه نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، اما زنان کوهبنانی از وجود فضاهای با نشاط مانند بوستان‌ها و پارک اختصاصی بی‌بهره بودند تا اینکه در آذرماه سال گذشته با همکاری فرمانداری و شورای شهر استارت ساخت پارک اختصاصی ویژه بانوان زده شد که امروز شاهد افتتاح این طرح مهم هستیم.

وی افزود: تاکنون بیش از سه میلیارد ریال برای احداث پارک بانوان کوهبنان هزینه شده و تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم در این مجموعه ورزشی و تفریحی نصب شده است که امیدواریم بتواند رضایت این قشر ارزشمند و فرهیخته کوهبنان را فراهم کند.

محسنی ادامه داد: به منظور زیباسازی فضاهای تفریحی و پارک‌ها از دو ماه پیش کار ساخت آلاچیق و نصب تجهیزات پارک آزادی همراه با کفپوش در حال انجام است و پارک خواجه خضر به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی که در جوار آثار باستانی قرار دارد، به زودی کار نورافشانی، زیباسازی و تجهیز آن کلید می‌خورد و در تیرماه سال جاری به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از رنگ‌آمیزی و نقاشی برخی از دیوارهای پارک‌ها، راه‌اندازی فرهنگسرای شهرداری، تغییر المان میدان شهدا و میدان وسط محله انصار، نورافشانی برخی از فضاها و خیابان‌های شهر در آینده نزدیک خبر داد.

محسنی افزود: همه مسئولان شهر کوهبنان باید دست در دست هم دهند تا شهری زیبا و در خور شان مردم و مسافران ورودی به این شهر بسازند.

شهردار کوهبنان تاکید کرد: تلاش برای فعالیت گسترده بازارچه فروش محصولات دستی زنان سرپرست خانوار، راه‌اندازی و گسترش هیئت‌های ورزشی، تلاش برای برگزاری جشن به مناسبت‌های مختلف، برگزاری نشست‌های مختلف با خبرنگاران، هنرمندان، شاعران و نویسندگان کوهبنان همچنین استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها از جمله اموری است که در دستور کار شهرداری و شورای شهر کوهبنان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *