فرماندار کوهبنان:خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد

محمدرضا مهدلو فرماندار شهرستان کوهبنان دراین جلسه ضمن تقدیم لوح تقدیر از زحمات بی دریغ شهردار کوهبنان در راستای توسعه وآبادانی شهر کوهبنان تقدیر وتشکر کرد و گفت:خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد ورضایت مردم از عملکرد شهرداری حداکثری می باشد در حالی که جناب رزم حسینی استاندار محترم در سفرشان به کوهبنان چندین بارشهر کوهبنان را شهری تمیزخواندند که این بیان, نشان از عملکرد خوب شهرداری دارد.

فرمانداردر خطاب به پرسنل شهرداری بیان داشت:همواره به کاری که انجام می دهید افتخار کنید و با احساس تعلق به کار خود بپردازید زیرا احساس تعلق برای کار نیاز می باشد. نگهداری ازاموال وحفظ سرمایه های شهرداری در واقع نوعی احساس تعلق به کار می باشد.

وی ادامه داد: پرسنل تلاش براین داشته باشند که همواره سیستمی عمل کنند و قانون مداری را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

 مهدلو اذعان داشت:درارتباط با شهرداری مبحثی که نیاز به فرهنگ سازی گسترده دارد مشارکت مردم با شهرداری می باشد.اگر مشارکت مردم با شهرداری وجود نداشته باشد واریز کمک های دولتی به تنهایی کافی وجوابگوی هزینه های شهر وشهرداری نمی باشد اگرهر شهروندی در سبد هزینه ی زندگی خود سهم شهرداری را در نظر بگیرد یقینا در رفتار با شهر وامکانات شهری بهترعمل می کند وشهرداری نیزمی تواند خدمات بهتری ارائه دهد.
IMG_2104
IMG_2095 (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *