شهردار کوهبنان: پروژه بهسازی ،بازسازی و زیباسازی ورودی شهر کوهبنان با اعتباری قریب به چهار میلیارد ریال با چندتیم مهندسی عمرانی در حال اجرا می باشد.
عمده تصویر شهر در لحظه ورود به یک شهر شکل می گیرد که این امر نقش مهم و اثرگذاری در معرفی صحیح شهر، جاذبه های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر و همچنین عرض خیرمیدم به مسافرین دارد.
شهرکوهبنان از جمله شهرهایی است که باداشتن آب و هوا مناسب و جاذبه های گردشگری هرساله با شروع تابستان مورد توجه مسافران و گردشگران قرار میگیرد که این امر اهمیت زیباسازی و بهسازی ورودی شهر را مضاعف می کند.
چندصباحی است که در ورودی این شهر تغییرات محسوس واجرای پروژه های عمرانی و عملیاتی به چشم می خورد که درراستای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باشهردار کوهبنان گفت و گو کردیم.
محسنی شهردار کوهبنان بیان داشت:ورودی  هرشهر به عنوان اولین عرصه از فضاهای شهری  جایگاه ویژه ای در شناخت و ساخت هرشهر دارد که باید به شیوه خاص هرشهر بهسازی و زیباسازی شود.
وی افزود: قطعا توجه به ورودی شهر و ساخت آن متناسب با هویت شهرمی تواند سبب جذب گردشگر و حفاظت از فرهنگ و اقلیم شهرمی گردد که این خودگامی در راستای توسعه پایدار شهری است.
محسنی بیان داشت: پروژه بهسازی ،بازسازی و زیباسازی ورودی شهر کوهبنان با اعتباری قریب به چهار میلیارد ریال با چندتیم مهندسی عمرانی در حال اجرا می باشد.
وی افزود: تاکنون زیرسازی و روکش آسفالت نصب المان کاروان اسب، تابلومعرفی مشاهیر، اصلاح هندسی برخی نقاط، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، جدول گذاری و … انجام شده است و اقداماتی درزمینه نصب المان خوش آمدگویی توسعه فضای سبز و … دردست اقدام می باشد که انشاالله به  زودی مسافران و شهروندان عزیز کوهبنان  شاهد یک منظره زیبا در ورودی شهر کوهبنان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *