شهردار کوهبنان:خدمت به مردم وشهر جز رسالت های اصلی ومهم پرسنل شهرداری است

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوهبنان جلسه ای به مناسبت هفته ی شهرداری ها با حضور تمامی پرسنل  اداری شهرداری برگزار گردید.
محسنی شهردار کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته شهرداری ها وتقدیر وتشکر از زحمات پرسنل شهرداری بیان داشت:شهرداری به عنوان یک ارگان مردمی همواره در حال خدمتگزاری می باشد از این رو خدمت به مردم وشهر جز رسالت های اصلی ومهم پرسنل شهرداری است که محدودیت زمانی و مکانی نمی شناسد.
در این نشست صمیمی شهردار کوهبنان برلزوم تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت مردم, قانون مداری ,صداقت ,تعهددرکار ,رعایت نظم وانضباط اداری ومشارکت جدی و فعال نیروها در امورات اداری و خدمات شهری تاکید کرد وافزود:عملکرد یک سازمان در گرو فعالیت کمی وکیفی نیروی انسانی فعال وپویا می باشد چرا که یک ارگان با پرسنل ونیروی انسانی اش شناخته می شود از این رو پرسنل در تلاش باشند همواره با صداقت نظم واخلاق کاری وظایف خود را انجام دهند.
محسنی خبرداد:جشن بزرگ خانواده ی شهرداری با هدف معرفی وشناخت خدمات وعملکرد شهرداری و مهم شمردن ورزش وسلامتی وفعالیت اجتماعی کارکنان شهرداری, روز دوشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می گردد.
ایشان خاتمه داد:به مناسبت گرامیداشت هفته ی شهرداری این جشن با حضورهنرمندان استانی و مسابقه ی تفریحی ورزشی تپش در سالن ورزشی تختی برگزار می شود.

IMG_4037

IMG_4017

IMG_4018

IMG_4033

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *