شهردار کوهبنان:تلاش برای گسترش روحیه نشاط و شادی در بین مردم

شهردار کوهبنان  در جلسه ی هم اندیشی  برنامه ی عملیاتی طرح خود مراقبتی و رفع آسیب های اجتماعی گفت: کوهبنان به‌عنوان بام فرهنگی استان کرمان مطرح است و توانسته با پرورش نیروهای حوزوی و دانشگاهی و ارزشی و انقلابی  در راستای گسترش فضایل اخلاقی در استان کرمان پیش‌قدم باشد.

وی یادآور شد: افرادی که به هر طریقی به سمت و سوی مواد مخدر سنتی و صنعتی روی آورده‌اند مجرم نیستند بلکه بیمارانی هستند که باید برخورد خوب و شایسته با آنان صورت گیرد و زمینه برای پاکی آنان فراهم شود.

شهردار کوهبنان تأکید کرد: به‌منظور ایجاد زمینه نشاط و شادی بیشتر در بین افراد مختلف جامعه شهرداری علاوه بر انجام کارهای عمرانی با همکاری برخی از ادارات در راستای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری اقداماتی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان کوهبنانی و گسترش روحیه نشاط و شادی در بین مردم تلاش شده تا کارهای زیباسازی و عمرانی در شهر بر اساس اولویت انجام شود.

محسنی یادآور شد: علاوه بر این شهرداری کوهبنان سعی کرده برخی از فضایل و هشدارها را با استفاده از تلویزیون شهری برای مردم نمایش دهد و یا با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی این مهم را در معرض دید شهروندان قرار دهد.

 

خبرنگار/نامجو کوهبنانی

img_9539

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *