شهردارکوهبنان کوهبنان با اقیلمی مناسب مستعد ولایق عمران وآبادانی بیشتر است

یاسرمحسنی شهردار کوهبنان صبح امروز در جلسه ی اصناف شهر کوهبنان بیان داشت:
شهرکوهبنان یکی از بهتربن وزیباترین شهرهای جنوب شرق کشور وشمال استان کرمان می باشد که با وجود دارا بودن اقلیم مناسب که گزینه ی اول برای عمران وآبادانی شهر می باشد, مستعد ولایق عمرانی وآبادانی بیشترمی باشد که در این زمینه می طلبد که کار همه جانبه در تمامی زمینه های شهری صورت پذیرد.
وی افزود:در زمینه ی عمران وآبادانی شهر صرف هزینه های کلان چاره ساز مسائل نخواهد بود ودر این مورد هزینه کردن ونگهداری دو مفهوم دوسویه, قرارمی گیرند که نیازمند یک فرهنگ سازی گسترده می باشد.
محسنی بیان داشت:هر شهروند باید با تمام وجود به این نتیجه برسد که در فضای شهری ورعایت اصول شهروندی خودجوش باشد وسعی برآن داشته باشد که برای عمران وآبادانی شهر مفید واقع شود.
ایشان گفت: پیشرفت یک شهربدون همکاری وتعامل شهروندان میسر نمی گردد ونقش اساسی وتاثیر گذارکسبه در حوزه ی شهری را نمی توان نادیده گرفت که در این زمینه نگاه شهرداری به این قشر یک نگاه حمایتی وتعاملی می باشد.
شهردار کوهبنان ضمن پرداختن به مشکلات ومسائل کسبه خاتمه داد:رعایت قوانین ومقررات شهری امری ضروری می باشد که کسبه در این زمینه با رعایت این اصول باید الگوی سایر شهروندان قرارگیرند. عدم ایجاد مزاحمت های شهری چون سدمعبر, اشغال پیاده روها, کاروفعالیت منتج به آلودگی صوتی در ساعات استراحت شهروندان, مواردی می باشد که کسبه باید خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
در پایان این جلسه نمایندگان کسبه به بیان مشکلات خود پرداختند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *