شهادت مظلومانه اولین شهید محراب حضرت علی (ع)، بزرگ مرد تاریخ بشریت ،تسلیت باد.

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.

ایشان مانند ابری است که همواره بر بیکران دل‌های مشتاق، رحمت و آزادگی فرو می‌بارد و حماسه‌آفرینی است که ملائک آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می‌زدند.
یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های آن بزرگوار آن بود که هرکس برای اولین بار او را در میدان جنگ و مبارزه می دید گمان می‌کرد که با پهلوانی روبه‌روست که عمرش را جز در پیکار و رزم و آموزش فنون نظامی سپری نکرده‌ است و هرگز گمان نمی‌کرد که این پهلوان عرصه نبرد همچنین سیاستمداری باهوش و در عین حال اسوه و الگوی زاهدان و عابدان روزگار است.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مۆمن و خداجوی دیار عارف پرور کوهبنان، توفیق درک فیوضات بیکران شبهای قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای مردم عزیز مسئلت دارد و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر، مقام معظم رهبری و مردم حقیقت‌جوی شهر کوهبنان تسلیت و تعزیت عرض می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *