دکتر احمد محمدی شهردار منتخب کوهبنان در جلسه دیدار با سرکار خانم شریعتی نماینده محترم شهرستان های زرند و کوهبنان:توسعه کوهبنان بر سه محور می باشد

🛑دکتر احمد محمدی شهردار منتخب کوهبنان در جلسه دیدار با سرکار خانم شریعتی نماینده محترم شهرستان های زرند و کوهبنان

🔻توسعه کوهبنان بر سه محور می باشد
🔴محور اول توسعه کوهبنان :توریسم گردشگری و فرهنگی
کوهبنان دارای پتانسیل های گردشگری در حوزه های مختلف می باشد و به تنهایی به اندازه یک استان از مفاخر ،علما، دانشمندان ، بناهای تاریخی و اماکن مذهبی برخوردار می باشد و این قابلیت را دارد که به عنوان قطب گردشگری استان مطرح شود.
شهرداری به عنوان موتور محرکه توسعه شهر کوهبنان با برنامه ریزی های های کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت می تواند در راستای توسعه توریسم گردشگری و فرهنگی مفید واقع شود.
🔴 صنعت و معدن محور دوم توسعه کوهبنان 🔻
شهرستان کوهبنان در زمینه صنعت و معدن پتانسیل های بسیار خوبی دارد که به نسبت وسعت و جمعیت کم، می توان گفت بیشترین معادن ذغال سنگ در این منطقه وجود دارد. امیدواریم نماینده محترم  نگاه ویژه ای به کوهبنان به عنوان مرکز شهرستان داشته باشند تا ان شاالله کوهبنان به یک شهر صنعتی تبدیل شود که این امر سبب توسعه کل شهرستان می گردد.
🔴  کشاورزی محور سوم توسعه کوهبنان🔻
در کوهبنان ظرفیت های بلااستفاده ای در زمینه کشاورزی وجود دارد  که نیاز می باشد این ظرفیت ها فعال شود شهرداری با دارا بودن دو عدد چاه آب  با توسعه کشت های گلخانه ای می تواند علاوه بر اشتغال زایی در زمینه کسب درآمدهای پایدار  بسیار مفید واقع شود.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *