بازید شهردار کوهبنان از پروژه های عمرانی در حال اجرا و خیابان های در مسیر تردد هیات های مذهبی

محسنی شهردارکوهبنان با همراهی معاون خدمات شهری وکارشناس فنی شهرداری از پروژه های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد.
پروژه ی آسفالت محله ی سید حسینی و بلوار کشاورز( خیابان شهید غریب) ،فرش موزائیک پیاده روهای خیابان طالقانی، بلوار صدوقی، خیابان نهم دی، پارک آزادگان، خیابان های منتهی به امامزاده سید سلیمان و بی بی عصمت و محل تجمع هیئت های مذهبی ،از جمله مکان ها و پروژه هایی است که مورد بازدید قرارگرفت.
شهردار کوهبنان در گفت و گو با روابط عمومی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان امام حسین (ع) بیان داشت:
عشق و شور علاقه مندان اهل بیت عصمت و طهارت علیها السلام در تمام محلات شهر، نشان از ارادت والای این عزیزان به این درگاه می باشد، که از این بابت خدای سبحان راشاکریم که در شهرستانی ولایتمداردر خدمت مردم هستیم.
وی افزود: با شروع ایام حزن و اندوه محرم، یکی از دغدغه های شهرداری در حوزه ی خدمات شهری، پاکیزگی خیابانها و محلات و محل های تجمع هیات های مذهبی بوده است که در این راستا جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله ها و پاکیزگی خیابانهای شهر در دستور کار قرار گرفته است تا انشاا.. هیچ گونه مشکلی برای عزادان حسینی پیشامد نکند.
محسنی در بازدید از پروژه ی آسفالت محله ی سید حسینی و خیابان شهید غریب گفت:
رسیدگی به بحث آسفالت که یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان بوده است به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده است و آسفالت و بهسازی معابر اصلی و محلات کمتر توجه شده ، به عنوان یک اولویت کاری در حال اجرا می باشد.
وی افزود: پروژه ی آسفالت معابر در فاز اول ، با ۱۳۰ تن آسفالت از قیر منابع شهرداری در حال اجرا می باشد که تا کنون آسفالتی به وسعت ۲۰۰۰۰ متر برمعابر کشیده شده است و پیش بینی می شود این وسعت آسفالت تا پایان سال به ۵۰۰۰۰ متر برسد.
شهردار کوهبنان: با توجه به اصل توسعه متوازن خدمات شهری و باتوجه به اینکه در سالهای اخیر به محلاتی چون دهمیر، امام صادق (ع) شهرک امام رضا و .. کمتر توجه شده است، رسیدگی به زیبایی و آسفالت این محلات در الویت کاری شهرداری می باشد .
وی ادامه داد :تجهیز پارک محله ی دهمیر، احداث پارک در محله ی امام صادق(ع) و بلوار برهان الدین و شهرک امام رضا(ع) از جمله برنامه ها وپروژه های عمرانی شهرداری در آینده می باشد.
شهردار کوهبنان در بازدید ازخیابان نهم دی بیان داشت:
پروژه ی خیابان نهم دی در راستای تسهیل تردد شهروندان شهرک امام رضا (ع) به مرکز شهر در یک سال گذشته کلنگ زنی شده است که انشاا… با تسطیح وزیرسازی و آسفالت این خیابان، این مهم محقق خواهد شد.

img_6471
img_6483

img_6479

img_6533

img_6535

img_6508

img_6463

img_6450img_6446

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *