اولین جلسه ی کارگاه قالی بافی با حضور داوطلبین وکارجویان

اولین جلسه ی کارگاه قالی بافی با حضور رییس شورای شهر ورییس عتبات عالیات شهرستان و داوطلبین ومتقاضیان در این زمینه برگزار شد.

رضا قاسمی رییس عتبات عالیات شهرستان کوهبنان در ابتدای این جلسه ازپیگیری های مجدانه ی جواد اکبری رییس شورای شهر تقدیروتشکر کرد وبه بیان برخی ازشرایط وضوابط کاری کارگاه قالی بافی پرداخت وافزود: متقاضیان با پرکردن فرم مشخصات اطلاعاتی جهت بررسی وضعیت اولیه در اختیار ما قرار می دهند که از این اطلاعات در زمینه ی تعداد به کارگیری افراد وبیمه ی آنان استفاده خواهد شد.

وی افزود:برای کارجویان محترم سه روز متوالی از ۸ الی ۱۰ تیرماه کلاس ارزیابی گذاشته می شود تا میزان کیفیت کار وسرعت عمل متقاضی از این طریق سنجیده شود.

جواد اکبری رییس شورای شهر کوهبنان بیان داشت:قطعا بحث اشتغال دغدغه ی تمامی مسئولین می باشد که در زمینه ی راه اندازی کارگاه قالی بافی تمامی مسئولین پیگیر بوده اند تا با راه اندازی این کارگاه گامی در راستای اشتغال بانوان وآقایان برداشته شود.

وی افزود:در راستای راه اندازی کارگاه ۱۳سالن مکان سنجی ومورد بررسی قرارگرفته است که با توجه به تعداد متقاضی, ۲ یا ۳ سالن که دارای ویژگی های مورد نظر می باشد برای محل کارگاه انتخاب خواهد شد.

رییس شورای شهرکوهبنان گفت:انشاالله این کارگاه در ۲ ماهه ی آینده راه اندازی خواهد شد وعلاقمندان به این کار در صورت نداشتن مهارت کافی می توانند در کلاس های آموزشی که به این منظور در دهستان جور برگزار می شود شرکت کنند.

جواد اکبری در پایان از زحمات و پیگیری های جناب آقای رضا قاسمی رییس عتبات عالیات شهرستان وکلیه ی مسئولینی که در این زمینه همکاری داشتند تقدیر وتشکر کرد.

 

IMG_3897

IMG_3894

IMG_3893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *