به مناسبت گرامیداشت روز جهانی میراث فرهنگی، دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان با رئیس و کارکنان اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهبنان دیدار نمود.

💥به مناسبت گرامیداشت روز جهانی میراث فرهنگی، دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان با رئیس و کارکنان اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهبنان دیدار نمود.

🔶احمد محمدی در این دیدار ضمن اشاره به قدمت دیرینه کوهبنان بیان داشت: خوشبختانه در کوهبنان شاهد کثرت آثار و بناهای تاریخی،مشاهیر و عرفا و شخصیت های برجسته مذهبی و سیاسی هستیم که در استان کم نظیر می باشد و حفظ این میراث عظیم نیاز به یک مسئول دلسوز دارد که خوشبختانه آقای احمدی رئیس محترم میراث فرهنگی دلسوزانه در این زمینه فعالیت می کنند.

🔶وی افزود: میراث فرهنگی متولی حفظ و نگهداری آثار تاریخی و میراث شهر و شهرداری متولی کل شهر می باشد و از این جهت فصل مشترک این دو سازمان زیاد است که می طلبد همکاری و تعامل بیشتری در راستای حفظ و نگهداری شهر ،معرفی میراث فرهنگی،توسعه گردشگری ، فرهنگ سازی و …صورت پذیرد.

🔶شهردار کوهبنان ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری با اداره میراث فرهنگی بیان داشت: آماده همکاری و تعامل جهت توسعه و پیشرفت شهرکوهبنان در زمینه گردشگری و ..‌ هستیم تا ان شاالله شهر تاریخی و زیبای کوهبنان به جایگاه واقعی خود برسد.

🔶در ادامه این دیدار مهدی احمدی رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهبنان به معرفی آثار تاریخی، صنایع دستی و اقدامات انجام شده در زمینه ترمیم و تعمیر در راستای حفظ و نگهداری بناهای تاریخی شهر کوهبنان پرداخت .

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان