به مناسبت روز ملی شوراها، از اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان تجلیل شد و ساختمان شورای شهر به بهره برداری رسید

💥به مناسبت روز ملی شوراها، از اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان تجلیل شد و ساختمان شورای شهر به بهره برداری رسید

🔶دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن تبریک روز ملی شورا بیان داشت:یکی از برکات بسیار پرثمر و کارگشا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بحث شوراها می باشد که در قانون اساسی چندین اصل به این مهم اختصاص یافته است .

🔶ایشان افزود: در حقیقت شورا برای ایجاد دموکراسی اسلامی، مردم سالاری دینی، ارائه ی خدمات بیشتر و تسهیل در روند توسعه شهرها و روستاها بهترین سازوکار می باشد.

🔶شهردار کوهبنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی وفقه اعضای شورای شهر بیان داشت: اعضای شورای شهر کوهبنان بسیار فهیم ،مخلص و اهل کار و تلاش هستند که شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و همگی دغدغه ی توسعه شهر را دارند.

🔶وی اظهار داشت : خوشبختانه با همدلی، تعامل و همفکری بسیار خوبی که بین اعضای شورای شهر و شهرداری حاکم است موفق شدیم بسیاری از مشکلات و نواقص حاکم در ابتدای کار را مرتفع سازیم و امروزه شاهد اتفاقات خوب در زمینه توسعه زیرساختی و سایر حوزه های مدیریت شهری هستیم.

🔶وی با اشاره به عملکرد عمرانی ماه های اخیر بیان داشت: متاسفانه در یک برهه از زمان نام کوهبنان از لیست تخصیص اعتبارات مختلف حذف شده بود که با تلاش و پیگیری های فراوان توانستیم کوهبنان را به جایگاه خود در این زمینه برسانیم و ارتقاء درجه شهرداری از جمله اتفاقات خوب یک ماه اخیر بود که برجذب اعتبارات و تجهیزات لازم ،اثرمطلوب خواهد گذاشت.

🔶احمد محمدی یادآور شد: از دو ماه اخیر بازسازی و تجهیز ساختمان شورا در دستور کار قرار گرفت که امروز به مناسبت روز ملی شوراها این ساختمان به بهره برداری رسید تا ان شاالله شورای شهر به طور مستقل فعالیت خود را ادامه دهد.

 

✨در پایان دکتر احمد محمدی از اعضای شورای شهر تجلیل نمود.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان