💥بازدید میدانی شهردار کوهبنان از محل های دچار آبگرفتگی معابر شهر کوهبنان در بارندگی

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه معاون فنی شهرسازی از نقاط مختلف شهر بازدید به عمل آوردند.

 

🔰شهردار کوهبنان افزود:

 

نزول رحمت الهی در فصل زیبای پاییز زمستان، فرصت شکرگزاری و قدردانی از این نعمت گران‌بها برای شهر کوهبنان است. برف و باران از جمله زیبایی‌های فصل سرد سال است که سبب طراوت و پاکیزگی شهر و هوای آن می‌شود؛ ازاین‌رو مدیریت شهری در شهرداری کوهبنان با آمادگی همه‌جانبه در رویارویی با مخاطرات احتمالی، همواره تلاش دارد شهروندان تجربه خوشایندی از این تغییرات آب‌وهوایی دل‌انگیز داشته باشند.

 

🔰دکتر احمد محمدی در حضور میدانی خود در سطح شهر در طول مدت بارندگی : گروه‌های اجرایی شهرداری از اولین ساعات شروع نزولات آسمانی در سطح معابر محلات حضور مستمر داشته و نسبت رفع آب‌ماندگی و آب‌گرفتگی به‌موقع اقدام کردند تا بستر معابر را برای تردد شهروندان محترم آماده و پاکسازی کنند. از جمله نقاطی مهار آب‌ماندگی در آنها صورت گرفت، خیابان آزادی رو به روی مطب جناب آقای دکتر رسولی،رفع آب‌گرفتگی محله دهمیر،رفع آبگرفتگی خیابان شهید مظفری و…بوده است

 

🔰او همچنین از استقرار عوامل اجرایی در ورودی کانال‌ها و نقاط حساس همچون خیابان آزادی ، چهارراه امام خمینی ره،خیابان برهان الدین، خیابان طالقانی و نقاط مستعد آبگرفتگی خبر داد و بیان کرد: کنترل نقاط آبگیر محدوده رودخانه های سطح شهر و کانال های هدایت آب قیام و کوثر، حضور عوامل کارگری، از جمله اقدامات دیگر در این حوزه بوده است.

 

🔰شهردار کوهبنان ارائه خدمت صادقانه به مردم شهر را سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری این شهرداری دانست و ادامه داد: اجرای طرح نگهداشت، بازدید، نظارت و کنترل نقاط آبگیر و حساس ورودی‌های کانال و حوضچه‌ها در شهر در طول مدت بارندگی به طور کامل انجام گرفت.

 

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان