💢جهش بزرگ در حوزه آسفالت کوچه های خاکی بافت فرسوده شهر با صرف ۹ میلیارد تومان اعتبارات نقدی شهرداری

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

 

🔹 آسفالت کوچه های خاکی سطح شهر نشانه توسعه یافتگی و پیشرفت هر شهر می باشد،مجموعه شهرداری و شورای اسلامی با رایزنی و جذب قیر رایگان کوشید تا در آینده ای نزدیک با آسفالت اکثر کوچه های خاکی بافت فرسوده جهش بزرگی در حوزه آسفالت معابر شهر کوهبنان به وجود بیاید.

 

🔸جهت اطلاع شهروندان بسیاری از شهرداری های کم درآمد این قیر رایگان بافت فرسوده را به دلیل هزینه بالای پخت و پخش آسفالت جذب نکرده اند و شهرداری کوهبنان در امسال با جذب قیر رایگان بابت پخت و پخش آسفالت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نقدی خود را صرف آسفالت کوچه ها و خیابانها کرده است ، مابقی پروژه ها را به دلیل کمبود اعتبارات تعطیل کرده است.

 

🔹لازم به ذکر است آورده مردم بابت سهم خودیاری فقط ۴۰ درصد هزینه آسفالت هر کوچه را تامین می کند و ۶۰ درصد هزینه آسفالت هر کوچه را شهرداری از اعتبارات نقدی خود پرداخت می کند که در مجموع غیر از سهم خودیاری مردم بابت آسفالت کوچه ها، شهرداری ۹ میلیارد تومان بابت آسفالت کوچه های خاکی از اعتبارات نقدی خود هزینه می کند.

 

🔸 شهروندان محترم و فرهیخته کوهبنان با مشارکت و پرداخت سهم خودیاری در امر آسفالت یاری رسان شهرداری بودند که این مسئله باعث موفقیت شهرداری در آسفالت کوچه های خاکی شد که امیدواریم مشارکت مردم تداوم داشته باشد .

 

🔹 ایجاد معابری استاندارد و ایمن و بدون مشکل حق اصلی شهروندان است و انشاالله تا پایان سال جاری سعی خواهیم کرد با توجه به اعتبارات و بضاعت شهرداری عملیات آسفالت تا جایی که امکان دارد انجام شود.

 

🔸 گزارش آسفالت کوچه های خاکی بافت فرسوده و سایر کوچه ها با مشارکت مردم و شهرداری جهت اطلاع شهروندان با جزئیات به مرور منتشر می شود .

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان