💥دیدار نوروزی شهردار کوهبنان با مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان

⚡دکتر احمد محمدی به همراه جمعی از پرسنل شهرداری با مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان دیدار کرد.

🔶در این دیدار شهردار کوهبنان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات شهرداری در سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ ارائه نمود و افزود: با همکاری و حمایت بسیار خوب فرماندار محترم و سایر مسئولین، علی الرغم بودجه کم، اقدامات شایسته و کم نظیری در سه ماهه پایان سال انجام شد که ماحصل آن اقدامات شاخصی چون ارتقای درجه شهرداری ،راه اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت،بروز رسانی ماشین آلات، اجرای عملیات فاز اول تکمیل پروژه بهسازی و زیباسازی بوستان مقبره آخوند ، راه‌ اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی بوده است.

🔶ایشان ضمن تشریح اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیان داشت: در زمینه فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی فعالیت هایی در راستای افزایش شادی و نشاط شهروندان، فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی انجام گرفته است.

🔶احمد محمدی به برخی از اقدامات استقبال از بهار اشاره نمود و افزود:رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای مسیرنما،گل کاری میادین و بلوارها، برپایی سفره هفت سین نوروزی، تنظیف و پاکسازی شهر از نخاله های ساختمانی و … از جمله اقدامات شهرداری در این راستا بوده است.

🔶شهردار کوهبنان با اشاره به پروژه های در دستور کار شهرداری در سال جاری بیان داشت: امیدواریم مثل همیشه فرماندار محترم در زمینه تخصیص اعتبارات نگاه ویژه به شهرداری داشته باشند تا ان شاالله با همکاری و همدلی بسیار خوبی که حاکم هست شاهد پیشرفت و توسعه فزون تر شهر کوهبنان باشیم.

🔶در پایان این دیدار مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری، بیان داشت: شهرداری طی این چند ماهه اقدامات قابل قبولی در راستای خدمات رسانی ارائه نموده است که این امر رضایتمندی شهروندان را بهمراه داشته است.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان