نخستین مرکز بیماری های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیرساز شهرستان کوهبنان کلنگ زنی شد

💥نخستین مرکز بیماری های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیرساز شهرستان کوهبنان کلنگ زنی شد

⚡آئین کلنگ زنی نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیر ساز شهرستان کوهبنان با حضور شمسی نیا مدیر عامل موسسه ثامن الحجج استان کرمان، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستانهای کوهبنان وزرند در مجلس شورای اسلامی ،مهندس سالاری فرماندار، دکتراحمد محمدی شهردار وجمعی دیگر از مدیران شهرستان در محل احداث این مرکز واقع در خیابان طالقانی شهر کوهبنان برگزارشد.

🔶شمسی‌ نیا مدیر عامل موسسه ثامن الحجج کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۵۰۰بیمار خاص دراستان کرمان تحت پوشش خدمات این مرکزهستندافزود : کوهبنان نیز ۲۰۰بیمارخاص وصعب العلاج داردکه باتوجه به فاصله ۱۸۰کیلومتری با مرکزاستان، ضمن نیاز مبرم به این مرکز،احداث این مجموعه نقش مهمی در راستای کمک به بیماران ایفا خواهد کرد.

🔶وی ادامه داد : ساختمان این مرکز با زیربنایی به مساحت ۳۰۰مترمربع احداث خواهد شد که زمین این مرکز توسط نیکوکار گرامی آقای علی قطبی راوندی اهدا شده است .

🔶در ادامه خانم شریعتی نماینده مردم شهرستانهای زرندوکوهبنان درمجلس شورای اسلامی باقدردانی ازبانی اهدا کننده این زمین ، ابرازامیدواری کردباهمت خیرین ومسئولین استانی وشهرستانی این مرکزبزودی به بیماران خاص کوهبنان خدمات رسانی کند.

🔶در ادامه دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان داشت: با توجه به سوابق خوب و همت و تلاش وافر آقای شمسی نیا و مجموعه و همکاران ایشان و همچنین همکاری دیگر مسئولین امیدواریم این مرکز به زودی احداث و به بهره برداری برسد و به عنوان یک باقیات و صالحات زرین برای همه ی بانیان خیر ثبت شود.

🔶محمدی ضمن یادآوری سخن مقام معظم رهبری(مدظله) که فرمودند «کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری ‏نداشته باشد» گفت:‌ کوهبنان بهترین نقطه جهت احداث این مرکز می باشد چرا که به دلیل مسافت زیاد با مرکز استان ،مردم کوهبنان از بسیاری امکانات بهداشتی و درمانی محروم هستند و چه بسا باید درد و رنج زیادی را متحمل شوند تا به مراکز درمانی استان برسند که قطعا احداث این مرکز می تواند بسیاری از مشکلات بیماران دیالیزی و تالاسمی را مرتفع سازد.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان