مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی هنری در هفته هوای پاک

💥مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی هنری هفته زمین پاک، جشنواره سفیران سلامت شهرستان کوهبنان با حضور دکتر احمد محمدی شهردار، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان و دبیران هیئت های ورزشی و ورزشکاران درمحل سالن استاد شهید مطهری برگزار گردید‌

 

🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی بیان داشت :یکی از رسالت های مهم شهرداری ها، رسالت فرهنگی و اجتماعی است.

🔶وی افزود: یقینا اگر ما بخواهیم در سطح شهر کوهبنان یک توسعه متوازن، همه جانبه و عادلانه را شاهد باشیم لاجرم باید به امور فرهنگی و ورزشی هم نگاه و توجه ویژه ای داشته باشیم .

🔶 وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی در واقع به عنوان روح جامعه و شهر هستند خاطر نشان کرد:کالبد فیزیکی شهر همان تاسیسات ،تجهیزات و مبلمان شهری است و روح این کالبد در حقیقت فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

🔶احمد محمدی ضمن اشاره به آمار زیاد خودکشی، اعتیاد و گسترش آسیب های اجتماعی بیان داشت :به شخصه اعتقاد دارم در این زمینه باید به جای مبارزه با معلول در پی مبارزه با علت باشیم .در تمامی زمینه ها باید علت یابی و آسیب شناسی انجام گیرد و به این مهم توجه ویژه شود.

🔶وی ادامه داد:اگر بخواهیم به جنگ و مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد ،طلاق، دعواها و نزاع های اجتماعی و … برویم قطعا یک پکیج سالم و اثرگذار فرهنگی اجتماعی و ورزشی می تواند سلاح کارساز با اثرگذاری خوب باشد که به صورت ریشه ای مشکلات و معضلات را حل کند.

🔶شهردار کوهبنان یادآور شد :در راستای نهادینه شدن فعالیت های فرهنگی اجتماعی باید گام های اساسی برداشته شود که در شهرداری به این مقوله توجه ویژه داشته ایم و در زمینه فراهم شدن زیرساخت ها اقداماتی از جمله تجهیز سالن سینما و بهسازی بوستان مقبره آخوند را انجام دادیم.

🔶وی در خاتمه گفت : امیدواریم با همت و تلاش همه ی فرهنگ دوستان، ورزشکاران و مردم شریف کوهبنان بتوانیم نام پرآوازه ،دیرینه و باستانی کوهبنان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان