شهردار کوهبنان خبر داد:کاشت سی هزار بوته گل جهت استقبال از بهار در شهر کوهبنان
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اعلام شروع عملیات گل کاری در شهر کوهبنان بیان داشت:  طرح استقبال از بهار از اواخر بهمن ماه طی برنامه‌ریزی های از پیش تعیین شده در سطح شهر کوهبنان شروع شده و با نزدیک شدن به‌ روزهای پایانی سال و شروع عملیات گل کاری در سطح شهر  شاهد بهاری شدن شهرزیبای کوهبنان هستیم.
🔶ایشان افزود:اجرای طرح های گلکاری  عامل مهمی برای زیبایی منظر و چشم انداز شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان است.
🔶شهردار کوهبنان ادامه داد: کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی  توسط واحد فضای سبز شهرداری در حال اجراست که به نوبه خود توانسته زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری بخشد.
🔶 وی خاطر نشان کرد:امسال با کاشت سی هزار بوته گل به استقبال بهار خواهیم رفت که بالغ بر ۲۵هزار از این بوته های گل شامل گل بنفشه و میمون از تولیدات گلخانه شهرداری می باشد و بالغ بر چهار هزار گلدان شب بو و همیشه بهار خریداری شده است.
🔶وی در خاتمه گفت:از شهروندان تقاضا می کنیم با توجه به اثربخشی گل ها در زیباسازی سیمای شهر و تاثیرات خوبی که در روحیه شهروندان دارد، در حفظ و نگهداری گل ها و فضاهای سبز همچون گذشته کوشا و همراه باشند.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان