شهردار کوهبنان:همه آسیب های اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد

جلسه هم اندیشی و تعامل در زمینه اقدامات نوروزی با حضور  دکتر احمد محمدی شهردار ،سرهنگ دوم مجید پورسلطان جانشین فرماندهی انتظامی،  معاونت فرهنگی اجتماعی و مسئول پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی و مسئول واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری  در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: دغدغه مشترک تمامی مسئولین ادارات، خدمت به مردم است که جهت رسیدن به این هدف باید تعامل و همکاری بین ادارات بیشتر شود.
🔶وی افزود:تلاش داریم در ایام نوروز با همکاری و تعامل با سایر ادارات و ارگان ها به مسافران نوروزی و مردم خدمت رسانی خوبی داشته باشیم.
🔶ایشان ادامه داد: نصب تابلوهای راهنما ،شست وشو و رنگ آمیزی جداول، گل کاری در سطح شهر، پاکسازی شهر از نخاله های ساختمانی ،نورپردازی و برپایی سفره هفت سین نوروزی و… از جمله اقدامات شهرداری در راستای  استقبال از بهار می باشد.
🔶احمد محمدی ضمن اشاره به مسائل روز جامعه بیان داشت: همه آسیب های اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد که در این زمینه نقش شهرداری ها در زمینه فراهم آوردن زیرساخت های فیزیکی و محیطی بسیار مهم است.
🔶وی اظهار داشت : بوستان مقبره آخوند یک زیر ساخت فیزیکی بسیار خوب در زمینه تفریحی ،فرهنگی و ورزشی است که اتمام بهسازی آن در الویت کاری شهرداری قرار دارد.