جلو گیری از ورشکستگی شهرداری‌

💢 جلوگیری از ورشکستگی حتمی شهرداری کوهبنان با ارتقا درجه

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

 

🔹 ماندگارترین خدمت این دوره مجموعه مدیریت شهری ،ارتقا درجه شهرداری کوهبنان بعد از ۲۵ سال است که با توجه به نقش این ارتقای درجه در توسعه و آبادانی شهر، دستاورد بسیار مهمی به حساب می‌آید که کمک زیادی به آیندگان هم خواهد کرد .

 

🔹این ارتقا درجه باعث هویت دادن به جایگاه ، مقام و منزلت سازمانی شهرداری کوهبنان شده است که علاوه بر افزایش چند درصدی بودجه های شهرداری، در جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین ، تجهیزات و موارد مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت و آیندگان می توانند از این ارتقای درجه به نحو احسن جهت توسعه مدیریت شهری ،جذب تجهیزات و بودجه بیشتر جهت آبادانی شهر بهره ببرند.

 

🔹 با رایزنی و تلاش زیاد توانستیم در چند ماه اخیر چند میلیارد تومان بودجه از طرق مختلف دیگر جذب کنیم که باعث تحقق بودجه پیش بینی شده امسال و پرداخت تعهدات در حوزه آسفالت خواهد شد ،همچنین با رایزنی های صورت گرفته با اختصاص یک دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان به دلیل افزایش درجه شهرداری کوهبنان موافقت شود که این دستگاه به زودی تحویل شهرداری کوهبنان می شود .

 

🔹 همچنین با رایزنی های نماینده محترم خانم دکتر شریعتی، از طرف بنیاد مستضعفان وعده اختصاص یک دستگاه خودرو آتش نشانی و ۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کوهبنان داده شده است که به زودی محقق می شود.

 

🔹 با توجه به افزایش قیمت مصالح و همه هزینه ها،افزایش حقوق و دستمزد ، اگر افزایش درجه شهرداری کوهبنان صورت نگرفته بود ، شهرداری فقط از عهده پرداخت هزینه های جاری بر می آمد و پروژه های عمرانی به حداقل می رسید که کند شدن روند توسعه زیرساخت ها و نارضایتی مردم را در پی داشت.

 

🔹 با توجه به مطالبات زیاد مردم از مجموعه مدیریت شهری و مشکلات متعدد زیرساختی شهر کوهبنان جهت رساندن کوهبنان به جایگاه واقعی خود هنوز نیازمند جذب اعتبارات بیشتر و تجهیزات متنوع تر هستیم که کمک نماینده شهرستان در این زمینه موجب تسهیل در تحقق این امور می شود .

 

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان