جلسه هم اندیشی شهرداران شمال استان کرمان

💥جلسه هم اندیشی و تبادل نظر شهرداران شمال استان کرمان به میزبانی شهرداری زرند برگزار شد.

🔶دکتر احمد محمدی شهردارکوهبنان ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای شهرستان های زرند و کوهبنان بیان داشت : بسیار خرسندم که چنین فرصتی فراهم شد تا با شهرداران محترم شهرستان های همجوار نشستی صمیمی داشته باشیم و قطعا چنین جلساتی می تواند بسیار خوب ،مفید و راهگشا باشد.

🔶وی افزود: از دل این جلسات می توان بسیاری از مشکلات و معضلات مربوط به شهرداری ها که بعضا در موضوع مشابه می باشد را مرتفع و جهت رفع برخی بی عدالتی ها که دامن گیر شهرداری های کوچک تر می باشد چاره اندیشی کرد.

🔶شهردار کوهبنان گفت : هر یک از شهرداران محترم تخصص ، دانش و تجربه ای دارند که با هم اندیشی و تبادل نظر می توانند یک دیگر را در زمینه های مختلف اعم از مالی ،شهرسازی ،خدمات شهری و… راهنمایی و کمک کنند.

🔶شهردار کوهبنان خاطر نشان کرد:در شهرداری ها نیاز است که در تمامی عرصه ها از جمله مباحث خدمات شهری ، فنی و شهرسازی ،مالی و …
نقاط آسیب پذیر و نقاط تاریک شناسایی گردد که این مهم با یک خرد جمعی میسر می شود و می توان از دل همین جلسات، زمینه آسیب شناسی بسیاری از مشکلات شهرداری ها را فراهم کرد.

🔶ایشان ادامه داد:نکته حائز اهمیت دیگر سینرژی و هم افزایی می باشد که شهرداری ها می توانند در عرصه های مختلف با هم کار کنند و درواقع در زمینه انجام بهتر امور متمم و مکمل یکدیکر باشند.

🔶احمد محمدی در خاتمه گفت :قطعا دغدغه تمامی شهرداران ساختن شهری آباد، زیبا، پاکیزه و در خور شان شهروندان گرامی است که در این راستا با استفاده از اندیشه های متفاوت، مشورت و بهره گرفتن از تجارب و تخصص دیگران می توان به بهترین نتیجه رسید.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان