جلسه بررسی رشد جمعیت

 

💥شهردار کوهبنان: جمعیت یکی از مولفه های قدرت است

💥جلسه بررسی رشد جمعیت با حضور مهندس سالاری فرماندار ،دکتر احمد محمدی شهردار و سایر مدیران و اعضاء در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

🔶احمد محمدی شهردارکوهبنان با بیان اینکه جمعیت یکی از مولفه های قدرت است بیان داشت:آن چیزی که در ارتباط با جمعیت و رشد آن باید بدانیم این است که جمعیت یک موضوع چند وجهی و معادله چند مجهولی است.

🔶وی ادامه داد:بسیاری از مسائل از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی ،فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، تغذیه، آموزه های مذهبی و …‌ بر رشد جمعیت موثر است و اگر بخواهیم موضوع و مشکلات مربوط به جمعیت را حل کنیم باید نگاه بسیار وسیع، عمیق و چند جانبه به این مهم داشته باشیم.

🔶شهردار کوهبنان ضمن اشاره به مبحث تاثیرگذاری فضای مجازی و دیدگاه مردم در زمینه فرزندآوری افزود: متاسفانه مردم به دلیل اینکه با چالش های بزرگ اقتصادی روبه رو هستند نسبت به فرزندآوری دیدگاه “فرزند کمتر زندگی بهتر “را دارند که امروزه با توجه به اهمیت افزایش رشد جمعیت باید فرهنگ سازی لازم در این زمینه از طریق شبکه مجازی که بسیار اثر گذار است انجام گیرد.

🔶وی ضمن بیان اینکه در زمینه رشد جمعیت باید به دو مبحث کمیت و کیفیت توجه ویژه داشت خاطر نشان کرد: ما اگر در مبحث نیرو و منابع انسانی که مهم ترین ارزش و مهم ترین دارایی هرسازمان ،جامعه و هرکشوری محسوب میشود کیفیت را لحاظ نکنیم دچار بحران های زیادی می شویم که بعضا چالش برانگیزتر از جمعیت کم است.

 

🔶احمد محمدی بیان داشت:امروز جنگ ها عمدتا بدنی و فرد به فرد نیست بلکه جنگ تسلیحات ، تکنولوژی و علم و دانش است و هر کشوری در این زمینه قوی تر و توانمندتر باشد می تواند موفقیت های بزرگی کسب کند.

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان