استمرار جابه جایی سیل بند

💢 استمرار عملیات جابه جایی و احداث سیل بند شهرک امام رضا(ع) توسط شهرداری به طول یک کیلومتر و صرفه جویی ۷۰۰ میلیون تومانی در هزینه ها

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

 

🔹استمرار عملیات جابه جایی سیل بندهای خاکی شهرک امام رضا و احداث سیل جدید ایمن و مستحکم طی بیست روز با کارکرد ماشین آلات سنگین شهرداری شامل دو لودر ،سه بنز و تلاش نیروهای جهادی و خدوم شهرداری به طول یک کیلومتر در حال انجام است.

 

🔸حجم بسیار گسترده ای از خاکبرداری و خاکریزی در نقاط یاد شده توسط عوامل خدمات شهرداری صورت گرفته است که این اقدامات بطور مداوم و روزانه به مدت بیش از بیست روز در حال انجام است .

 

🔹 هدف از جابه جایی این سیل بند ،آزادسازی ۳۰۸ قطعه زمین جهت واگذاری در طرح جهش مسکن و احداث سیل بند ایمن و مستحکم در نقطه ای دورتر برای جلوگیری از ورود سیلاب به شهرک امام رضا(ع) است .

 

🔸گفتنی است در این اقدامات گسترده شاهد فعالیت ماشین آلات اداره راهداری به مدت یک روز ،بنیاد مسکن با اختصاص سه بنز به مدت بیست روز ، شهرداری کیانشهر به مدت دو روز با دو بنز و حضور جهادی تعدادی راننده شخصی با ماشین آلات سنگین به مدت یک روز جهت امداد رسانی بوده ایم.

 

🔸 با حضور مستمر ماشین الات سنگین شهرداری و نیروهای جهادی شهرداری جهت جابه جایی این سیل بند به مدت بیست روز،صرفه جویی ۷۰۰ میلیون تومانی در هزینه ها را داشته ایم .

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان