احمد محمدی شهردار کوهبنان در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری: دوران بازنشستگی اوج فرهیختگی، دانایی و توانایی اس
⚡طی مراسمی با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، دکتر احمد محمدی شهردار و خانواده بزرگ شهرداری ،از بازنشستگان شهرداری کوهبنان تجلیل شد.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یادوخاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه کارها توسل زیادی به بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) داشتند و این ارادت وافر در تمامی عملیات های دفاع مقدس از جمله والفجر هشت و کربلای پنج و سراسر جبهه مقاومت مشهود بود.
🔶ایشان ضمن اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیت والای حضرت زهرا (س) بیان داشت:دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) از همه نظر الگو و اسوه برای زنان و مردان جهان اسلام هستند.
🔶وی  ادامه داد:زهرای مرضیه (س) این بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است که ضرورت دارد در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش شود.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های شهر کوهبنان و مجموعه برنامه های شهرداری در راستای توسعه فزون تر این دیار افزود:آینده و افق شهر کوهبنان را بسیار روشن می بینیم ،چون ایمان داریم با استفاده درست و بهینه از مجموعه پتانسیل ها و جاذبه های طبیعی بکر این منطقه که بهشت معادن آوازه گرفته؛ می توان افق های روشنی از پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی را ترسیم نمود.
🔶شهردار کوهبنان ادامه داد: ما در حوزه شهرداری با تعریف مجموعه ای از پروژه ها در زمینه های مختلف زیرساختی ،فنی و عمرانی، فرهنگی اجتماعی، ازجمله آغاز وتداوم نهضت آسفالت،ساماندهی پارک ها و فضای سبز، برنامه های اجتماعی،فرهنگی، هنری و … تلاش داریم که در راستای عمران و آبادانی کوهبنان با تمام قوا تلاش کنیم و تمامی پروژه های تعریف شده را به منصه ظهور برسانیم.
🔶شهردار کوهبنان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بازنشستگان محترم شهرداری بیان داشت:در اسلام ما اعتقادی به بازنشستگی نداریم. انسان به عنوان اشرف مخلوقات تا آخرین لحظه زندگی مسئول است و باید تلاش و کوشش کند.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان در خاتمه گفت:امیدواریم بتوانیم از کوله بار تجربه بازنشستگان محترم  در راستای مدیریت بهتر شهر و خدمت رسانی به شهروندان فهیم کوهبنان استفاده کنیم و  از حضور معنوی و راهنمایی این بزرگواران در شهرداری بهره مند شویم‌.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان