وعده های قطعی رییس بنیاد مستضعفان به شهرداری

💢 با پیگیری خانم دکتر شریعتی

وعده قطعی بنیاد مستضعفان جهت اختصاص یک دستگاه خودرو آتش نشانی و ۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کوهبنان

 

✨ دکتر احمد محمدی شهرداری کوهبنان:

 

🔹متاسفانه امروز در حوزه شهری دست شهرداری ها خالی است و شهرداری شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر اکثرا با مشکلات مالی مواجه هستند ولی خوشبختانه از یکسال گذشته تاکنون جهت جذب اعتبارات در زمینه های مختلف با خانم دکتر شریعتی جلسات زیادی داشتیم و با تلاش نماینده موفق به جذب اعتباراتی شدیم .

 

🔸اخیرا پس از پیگیری های فراوان خانم دکتر شریعتی، شاهد عزیمت جانب دکتر فتاح و هیئت همراه ایشان به کوهبنان برای لمس مشکلات موجود منطقه بودیم که در این جلسه ضمن بیان عمده مشکلات شهرداری، نامه ای که مشکلات و مطالبات شهرداری بیان شده بود تقدیم دکتر فتاح شد که با توجه به اینکه کوهبنان به مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اضافه شد این امید ایجاد شده است با حمایت سرکار خانم دکتر شریعتی حل مشکلات شهرداری هم در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گیرد .

 

🔸 در جلسه روز پنج شنبه از سوی جناب دکتر فتاح، وعده قطعی جهت واگذاری یک دستگاه خودرو آتش نشانی و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری کوهبنان داده شده است.

 

🔹مشکلات و نواقص زیادی در حوزه شهری از دوران گذشته تا کنون انباشته شده است،که با استفاده از ایجاد تعامل و همکاری هرچه بیشتر مدیریت شهری با خانم دکتر شریعتی نماینده محترم درمجلس شورای اسلامی ، مسیر درجهت رفع موانع هموارتر خواهد شد.

 

🔸حضور نماینده مجلس سرکار خانم شریعتی در کنار ما و پیگیری های فراوان ایشان جهت حل مشکلات شهرداری، باعث دلگرمی و تقویت روحیه مدیریت شهری و اعضای شورا در راستای تبادل نظر و اتخاذ تصمیم های لازم برای پیشبرد اهداف مشترک است.

 

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان