شهردار کوهبنان از عملیات هرس و بازپیرایی درختان سطح شهر با هدف زیباسازی سازی منظر شهری خبرداد.
🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان به همراه مسئول حراست و مسئول واحد فضای سبز شهرداری از عملیات هرس و فرم دهی درختان سطح شهر بازدید کرد.
🔶شهردار کوهبنان در حاشیه این بازدید بیان داشت: از یک هفته اخیر عملیات هرس و فرم دهی درختان سطح شهر  با هدف زیباسازی منظر شهری، جوان سازی، فرم دهی، حذف پاجوش و شاخه های بیمار و آفت زده، آغاز شده است.
🔶ایشان عنوان کرد : با هدف بالا بردن سطح دانش کارکنان واحد فضای سبز در خصوص اجرای هرس درختان، یک دوره کلاس آموزشی برگزار شده تا ان شاالله شاهد تحولات زیباتری در زمینه فضای سبز شهر باشیم.
🔶احمد محمدی خاطرنشان کرد: هرس و فرم دهی درخت های کاج توپی در میدان شهدا،میدان آزادی و محوطه ایستگاه آتش نشانی انجام شده است و هرس و فرم دهی درختان سروشیراز و پرچین های موجود در سطح شهر و بوستان ها در دستور کار واحد فضای سبز قرار دارد که ان شاالله به زودی انجام خواهد گرفت.
 🔶وی با اشاره به اینکه درختان محیطی زیبا و سالم را در فضاهای شهری فراهم می کنند،افزود : در واقع درختان ضامن سلامتی روح و روان و نشاط شهروندان هستند و در سرسبزی و آبادانی محیط های شهری نقش مهمی دارند بنابراین باید در جهت حفظ درختان و توسعه فضای سبز تلاش کنیم و امیدواریم شهروندان فهیم کوهبنان در این زمینه همکاران ما را یاری کنند.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان