در حاشیه افتتاح و کلنک زنی پروژه های شهرستان کوهبنان در ایام الله دهه فجر دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان از روند پیگیری های انجام شده در راستای پروژه های در دستور کار و نیمه تمام شهرداری خبر داد.
💥در حاشیه افتتاح و کلنک زنی پروژه های شهرستان کوهبنان در ایام الله دهه فجر دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان از روند پیگیری های انجام شده در راستای پروژه های در دستور کار و نیمه تمام شهرداری خبر داد.

🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: پروژه بهسازی و زیباسازی مقبره آخوند از جمله پروژه های نیمه تمام شهرداری است که اهتمام ویژه داریم این پروژه به نحو مطلوب به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
🔶ایشان ضمن اشاره به خواسته مهم مردم که آسفالت معابر می باشد بیان داشت: از ابتدای شروع فعالیت در حوزه شهرداری پیگیر راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت بودیم که تاثیر بسزایی در روند عملیاتی شدن نهضت آسفالت معابر دارد که متاسفانه یک سری مشکلات برسر راه وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همت و همکاری دیگر مسئولین این مشکلات را مرتفع سازیم.
🔶شهردار کوهبنان افزود: بهسازی، زیباسازی و تجهیز بوستان برهان الدین (خواجه خضر) به عنوان بزرگ ترین بوستان شهر کوهبنان از جمله پروژه های در دستور کار شهرداری است که اعتبار آن در بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.
🔶وی ادامه داد: بوستان برهان الدین یک مکان بکر و زیباست که سالانه به ویژه در ایام تابستان مورد توجه مسافران و شهروندان گرامی قرار می گیرد به همین دلیل ما به این مکان نگاه ویژه داریم و بررسی و طراحی این مجموعه جهت تبدیل شدن  به یک مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی در دستور کار معاونت عمران و شهرسازی قرار گرفته است.
🔶احمد محمدی در پایان گفت:پروژه های دیگر چون راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی ،بهسازی برخی میادین، تجهیز ایستگاه آتش نشانی،راه اندازی سایت فرهنگی ورزشی تعویض جداول فرسوده و … از جمله پروژه های در دستور کار سال ۱۴۰۱ می باشد که امیدوارم با عزم جدی  همه همکاران در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده اعتبار لازم برای اجرای پروژه ها تامین گردد و بتوانیم تمامی پروژه ها رو عملیاتی کنیم و سال دیگر در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه ها باشیم.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان