جلسه ستاد استقبال از بهار

 

💢برگزاری نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری کوهبنان با حضور معاون محترم فنی و شهرسازی و مسئولین همه واحدها

 

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان:

 

🔸تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چراکه این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به مسافران، گردشگران نوروزی و شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

🔹تقسیم وظایف، اولویت بندی برنامه ها و ارائه برنامه های پیشنهادی برای ارتقای عملکرد مدیریت شهرداری به شهروندان مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه است .

 

🔸لکه‌گیری کلیه معابر با اولویت معابر اصلی در اسفند ماه و اعلام به پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر از نخاله‌های عمرانی مورد تاکید است .

 

🔹 نور پردازی المان ها، قسمتی از درختان و چند آثار تاریخی شاخص در سطح شهر ، رنگ آمیزی جداول، کاشت نهال و گل های فصلی در میادین و بوستانها، ساماندهی و بهسازی جداول و فضای سبز شهری بویژه در ورودی شهر از سمت کرمان، چیدمان سفره هفت سین در سطح شهر،خط کشی معابر ،بهسازی سیستم روشنایی بولوارها و روشنایی معابر سطح شهر و … از دیگر برنامه های این ستاد است .

 

🔸با توجه به نقش ویژه شهروندان گرامی در جهت ساختن شهری زیبا و در خور نام شهر گردشگری کوهبنان، درخواست داریم تا شهرداری را در امر آبادانی و توسعه شهر یاری نمایند.

 

✳️لینک کانال شهر و شهروند در ایتا👇

 

https://eitaa.com/joinchat/417857767C85dfe69874

 

📝 روابط عمومی شهرداری کوهبنان