برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)

 

💥جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همت هیئت امنای مسجد ابوالفضل دهنو خواجه و کانون فرهنگی هنری باب الحوائج با همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها با حضور پرشور مردم در محل سالن رهبری برگزار شد.

🔶دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن تبریک ولادت باسعادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) بیان داشت: برگزاری محفل شادی و نشاط در ایام ولادت ائمه اطهار کار بسیار پسندیده ای است چرا که شیعان در شادی های ائمه شاد و در ناراحتی آنان ناراحت هستند.

🔶وی افزود: ما معتقدیم اگر بخواهیم به جنگ ناهنجاری های اجتماعی ،بیماری و معضلات اجتماعی برویم یقینا باید از کانال برنامه های فرهنگی شاد و تاثیرگذار ورود پیدا کنیم .

🔶احمد محمدی اظهار داشت: در مجموعه شهرداری تلاش داریم با فراهم نمودن زیرساخت های لازم از جمله فعال نمودن سینما، تکمیل بوستان مقبره آخوند به عنوان یک فضای بکر جهت برگزاری مراسمات و ‌..‌‌.در راستای گسترش برنامه های شاد فرهنگی گام برداریم.

🔶شهردار کوهبنان ضمن بیان اینکه در مجموعه شهرداری سال ۱۴۰۱ را به عنوان سال نهضت آسفالت نامگذاری کردیم افزود: تسهیل، رفع گره ترافیکی و زیرسازی و آسفالت نقاط مختلف شهر در دستور کار می باشد و ان شاالله شهروندان در ماه های آینده شاهد آسفالت سی و دو معبر در متراژ بالای بیست هزار مترمربع خواهند بود.

🔶ایشان ضمن تشریح اقدامات شهرداری در چندماه اخیر بیان داشت : نقش شهروندان در توسعه ،پیشرفت و آبادانی شهر بسیار مهم و اثرگذار است اگر بخواهیم شهری آباد و توسعه یافته بانشاط و به دور از آسیب های اجتماعی داشته باشیم همت و تلاش و دلسوزی تک تک شهروندان لازم است.

 

🔶وی ادامه داد: در راستای مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهر طرح شهرداران محله اجرا شده است که به عنوان یک پل ارتباطی ،مردم محلات در زمینه عمران و آبادانی شهر مشارکت خواهند کرد.

🔶شهردار کوهبنان در خاتمه گفت: امیدواریم با همت و تلاش و همکاری مردم عزیز شهر کوهبنان که بحق به عنوان بام فرهنگی و مهد فرهنگ و تمدن دیار کریمان شهرت یافته است بتوانیم شهری آباد شایسته اسم و آوازه بلند این شهر بسازیم.

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان