احمد محمدی شهردار کوهبنان در ویژه برنامه روز درختکاری :درخت مظهر زیبایی و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌سازد.
ویژه برنامه روز درختکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای جعفری امام جمعه، مهندس سالاری فرماندار و دکتر احمد محمدی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان کوهبنان در بوستان مقبره آخوند برگزار شد.

🔶احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در بیان اهمیت درخت و درختکاری گفت:درخت مظهر زیبایی و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌سازد.
🔶شهردار کوهبنان اظهار داشت: از اوایل اسفند ماه اقدامات واحد سبز شهرداری در راستای استقبال از بهار با کاشت سی هزار بوته گل های فصلی شروع شده است که همچنان گل کاری در میادین و بوستان های سطح شهر ادامه دارد.
🔶وی افزود: هزارو پانصد اصله درخت در سطح شهرو بوستان مقبره آخوند هرس شده و قریب به هزار اصله درخت از امروز در نقاط مختلف سطح شهر کاشته خواهد شد.
🔶شهردار کوهبنان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه تمامی ارگان ها و مسئولین با شهرداری بیان داشت: دو پروژه بزرگ بهسازی و زیبا سازی بوستان مقبره آخوند و راه اندازی کارخانه آسفالت در دستور کار شهرداری قرار دارد که امیدواریم بتوانیم به زودی این دو پروژه را به اتمام رسانده و شاهد اتفاقات خوب در عرصه گردشگری تفریحی و همچنین در زمینه زیرساختی و آسفالت معابر باشیم.
📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان