میز خدمت الکترونیک
هدف از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، ارائه خدمات به موقع و مناسب به مشتریان و اعضای سازمان ها در هر لحظه و مطابق قوانین و توافقنامههای میان آنها از طریق سامانه های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است.
ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان
کاهش چرخه عمر رسیدگی و انجام درخواست ها از اولین تماس مشتریان با میز خدمت
مدیریت و کنترل اثربخش امکانات فناوری اطلاعات
ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران و مشتریان بالا است.
مدیریت و کنترل اثربخش امکانات فناوری اطلاعات
سازمان خدمات و روال های خاصی وجود دارد، سازمان الکترونیک با ابزارهای مختلف به الکترونیکی کردن این خدمات می پردازد.
ثبت و پیگیری خدمات سازمان الکترونیک
خدمات مربوط به ماموریت اداری (درخواست، تایید و...) با استفاده از تلفن گویا و پیامک