سخنگوی شورای اسلامی کوهبنان:یک شهر زیبا وآباد با همکاری و تعامل شهروندان میسر می گردد.

 

به مناسبت روز شوراها مسعود قربانی سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان به ارائه گزارشی از عملکرد دوره ی چهارم شورای شهر, از ترییون نماز جمعه  پرداخت.

قربانی سخنگوی شورا ی اسلامی کوهبنان در ابتدای سخن ضمن تبریک روز شوراها و تقدیر و تشکر از مردم کوهبنان بیان داشت:

شهروندان محترم باید آگاه باشند که برخی نباید های رفتاری علاوه بر این که هزینه ای ندارد می تواند بسیار موثر ومفید واقع شود. نبایدهای رفتاری شهروندان  چون نریختن زباله, صدمه نزدن به املاک و اموال شهر, فضای سبز و… از جمله موارد ی است که شهروندان با رعایت آن در واقع ازایجاد هزینه ها و زحمات اضافه برای شهرداری جلوگیری می کنند.

وی اظهار داشت:یقینا شورای شهر وشهرداری بر وظایف خود واقف هستند ودر این مسیر کوتاهی نخواهند کرد, اما در این راستا نقش انکار ناپذیر مردم در امورشهررا نمی توان نادیده گرفت .یک شهر زیبا وآباد با همکاری و تعامل شهروندان میسر می گردد.

قربانی گفت:بدون شک آوازه ی بام فرهنگی زمانی محقق می شود که شهروند کوهبنانی با رفتار وعمل خود ثابت کند که یک انسان فرهنگی, مقید وقانون مداراست و اندیشه ی فرهنگی خود را در رفتار با دیگران و شهر نشان دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوهبنان ضمن قدردانی از زحمات وتلاش های دوره ی سوم  شورای شهر بیان داشت:قطعا هر کس که مسئولیتی را می پذیرد قصد خدمت گزاری به مردم و کسب رضای الهی را دارد واین امر ملزم می کند که همیشه از گذشتگان به نیکی یاد کنیم.در ابتدای  کسب لیاقت خدمتگزاری ا زمردم شریف کوهبنان در تلاش بودیم که علی الرغم برخی مشکلات و بدهی ها شهرداری را بروز و نو کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا از اموال و املاک شهرداری چیزی کسر نشده و درصورت فروش برخی وسایل, تبدیل به احسن کرده ایم. در سال ۹۴ بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان صرف خرید ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین وسبک و دستگاه رنگ آمیزی جداول شده است.

قربانی ضمن ارئه گزارشی مختصر از عملکرد شورای شهر و شهرداری بیان داشت:کل مبلغی که در سال ۹۴ از کانال ارزش افزوده به شهرداری واریز شده است کمتر از ۲۰ درصد هزینه های شهرداری در سال ۹۴ بوده که این امر به خوبی بیانگر وضعیت مالی شهرداری با کمترین درآمد می باشد.با این وجود همت وتلاش شورای شهر و شهردار محترم بر این بوده است که عمران وزیبایی شهر دستخوش وضعیت بد اقتصادی نشود.

وی ادامه داد: پروژه ی احداث باند دوم بلوارصدوقی, احداث پارک بانوان,احداث بوستان افضل الدین,احداث غسالخانه ی جدید,احداث خیابان نهم دی وکمربندی در حال اجرا,پروژه لامپ های ال ای دی,احداث بوستان نونهال ,پروژه ی عملیات اجرای اصلاح هندسی چهارراه امام ,تملک وتعریض املاک واقع در طرح خیابان ومعابر سطح شهر, ایجاد کانال های دفع آبهای سطحی, ساخت ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در پارک های سطح شهر, جدول گذاری به متراژ۸۶۰۰ متر, پروژه ی آسفالت ولکه گیری معابر وکوچه های سطح شهر( به متراژ۳۲۲۰۰متر مربع) و … ازجمله کارهای عمرانی انجام شده در دوسال اخیر می باشد که در کنار آن برنامه ها ی فرهنگی بسیاری چون برگزاری کنسرت وجشن های متعدد, برگزاری مراسم سوگواری محرم ۹۴ ومیزبانی بالغ بر ۵ هزار نفر و… نیز انجام شده است.

وی درپایان گفت: امیدواریم سال ۹۵ سال بهبود وتوسعه اقتصادی باشد وبتوانیم با شرایط اقتصادی خوب وبا همکاری وهمیاری مردم در مسیر آبادانی و توسعه شهر کوهبنان گام های استواری برداریم.

 

IMG-20160430-WA0018

 

IMG-20160430-WA0017

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *