💥دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی

 

 

⚡به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری کوهبنان، دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی کوهبنان به نقش مهم دانش آموزان و دانشجویان در پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد.

 

دکتر احمد محمدی در ابتدا این مراسم به تفسیر آیه ۵سوره قصص *”وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ”* اشاره کرد و به بیان نابودی ظلم و طاغوت و استقرار حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اشاره کرد

وی بیان کرد:

 

🔰امروز دنیای اسلام افق روشنی در مقابل خود مشاهده میکند. دشمنان بزرگ و مستکبران گردن کلفت عالم که همه ی دنیا در اختیار آنها هست، امروز در مقابل خیزش امتهای مسلمان و بیداری ملتهای مسلمان احساس ناتوانی میکنند؛ راه بر روی آنها بسته است و این نشان دهنده ی وعده ی الهی است که فرمود: «و لینصرنّ اللَّه من ینصره انّ اللَّه لقویّ عزیز». و فرمود: «و نرید ان نمنّ علی الّذین استضعفوا فی الأرض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین». اینها وعده ی الهی است. و فرمود: «و اللَّه غالب علی أمره». این وعده های الهی به برکت بیداری و حرکت مسلمانها بتدریج خود را نشان میدهد.

 

 

🔰شهردار کوهبنان در پایان سخنان افزود:دانش آموزان باید به همراه توفیق در عرصه های علمی، به موضوع معنویت و اخلاق مداری نیز توجه نموده تا پیشرفت در تمامی عرصه ها تحقق پیدا کند.

 

🔰نوجوانان و جوانان می بایست با تکیه برخودباوری و خداباوری، نقش اساسی در ارتقای سطح علمی و معرفتی خود ایفا نمایید نوآوری و ابتکار و کارخلاقانه، دانش و معرفت را اثر بخش تر می کند.

 

🔰وی ادامه داد:شما دانش آموزان با تذکر به خانواده های خود میتوانید نقش اساسی در زیبا سازی شهر داشته باشید و کمک حال مجموعه شهرداری باشید.

 

📝روابط عمومی شهرداری کوهبنان