گزارش عملکرد ۵ ماهه شهردار کوهبنان در جمع نمازگذاران نماز جمعه هفته گذشته

shardar
آقای مهندس محسنی شهردار محترم کوهبنان گزارش عملکرد ۵ ماهه خود را قبل از خطبه های نماز جمعه هفته گذشته در جمع نمازگذاران و همچنین در حضور جمع کثیری از مسئولان شهرستان شرح دادند که خلاصه آن به شرح زیر می باشد :
شهردار ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه و ستاد نماز جمعه به دلیل در اختیار گذاشتن وقت ، ایراد گزارش عملکرد ۵ ماهه توضیحاتی در خصوص بودجه ایراد نمودند و یادآورشدند قطعا شهرهایی که از مشارکت مردمی بیشتری برخوردارند از توسعه و آبادانی بهتری برخوردارند.

وی در ادامه افزود: زمانی که اداره شهرداری را تحویل گرفتم بدون احتصاب املاک معارضی که نزدیک به ۱٫۵ میلیاردبدهی بوده است که تاالان ۶۰% آن پرداخت شده.”درقسمت عمرانی گفتند بیشترین حجم عملیات آسفالت ولکه گیری کوچه ها و معابر در طی ۵ سال در این مدت پنج ماهه صورت گرفته است که قول دادند تا پایان همین سال جاری ۹۰% ازکوچه های شهر که در پنج سال پیش دچار خسارت گریده اندلکه گیری شود.

مهندس محسنی شهردار کوهبنان از لغو کلیه قراردادهای شهرداری با اشخاص حقیقی و حقوقی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی خبر داد و قراردادهای منعقد گردیده جدید به طورمیانگین از۳۰۰ تا ۷۰۰% رشد داشته اند.

در ادامه گزارش عملکرد عمرانی اضافه کردند کارهای عمرانی، ازساخت غسالخانه که قول ساخت شش ماهه را به شهروندان عزیز داده بودیم امروز پس از گذشت سه ماه بالغ بر شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و بهسازی میدان بسیج و گلزارشهدا ، جدول گزاری بلوار حائری ، جدول گزاری بلوار صدقی ،شن ریزی و تسطیع پیاده رو های صدوقی ، خیابان شهید فهمیده ، زیرسازی و آسفالت باند دوم صدوقی ، زیرسازی خیابان نهم دی، تسطیع ورودی خیابان شهرک امام رضا(ع) ،سالن کنفرانس شهرداری از جمله کارهای عمرانی که شهردار به آن ها اشاره کردند.

وی گفت: از نظر من کار عمرانی که بنده را راضی کرده باشد در شهر صورت نگرفته به دلیل اینکه تمام انرژی همکاران در کوچه ها و معابر جهت آسفالت صرف شده است …چون اولویت اصلی دوستان شورا این چنین بوده است انشالله از این به بعد شاهد اتفاقات خوب عمرانی در سطح شهر خواهیم بود.

ایشان در خصوص احداث پارک بانوان توضیح داد و در این مدتی شروع به کار احداث پارک بانوان انتقاداتی در خصوص محصور کردن این پارک بوده است، که شهردار توضیح دادند : پارک بانوان باید به دلیل داشتن امنیت وآسایش خاطر بانوان گرامی برای فعالیت های ورزشی وتفریحی محصور باشد.پیش بینی کرده اند تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد در ادامه اضافه کردند کوهبنان جزء چند شهر معدود استان است که دارای پارک بانوان میباشد.

شهردار کوهبنان در خصوص املاک تملک شده در این چند ماه خبر داد که در منزل مسکونی واقع در بلوار صدوقی که متعلق به ورثه مرحوم جدیدی وشهنازی بوده اند در تملک شهرداری در آمده و ملک ورثه مرحوم رحیمی در محله سید حسینی و ملک آقای خسروی در کوچه بنیاد شهید به تملک شهرداری درآمده است و خاطر نشان کردند تمام سعی و تلاش خود را در خصوص آزاد سازی بلوار صدوقی به کار خواهم بست.

در سایه تعامل وهمدلی مسئولان و همراهی شورای محترم و همت پرسنل زحمت کش شهرداری در جهت عمران و زیبا سازی شهر تلاش می نماییم.
البته سخنرانی آقای مهندس محسنی پایان کار نبود و بعد از اتمام نماز جمعه جمع کثیری از مردم کوهبنان به سراغ وی رفتند و مشکلاتشان در محله ها را با آقای شهردار درمیان گذاشتند که آقای محسنی قول توجه و رسیدگی بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم را دادند و خواستار این شدند که برای بهتر و سریعتر انجام شدن پروژه های شهرداری مردم تعامل و همکاری بیشتری با پرسنل شهرداری داشته باشند.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *