کار و فعالیت فرهنگی در شهرک های اطراف شهر ، زمینه توسعه و تحقق عدالت فرهنگی

💢کار و فعالیت فرهنگی در شهرک های اطراف شهر ، زمینه توسعه و تحقق عدالت فرهنگی

✨ دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان در محفل انس با قرآن شهرک امام رضا (ع):

🔹 فعالیت های قرآنی و فرهنگی شاکله و اساس کار در جامعه است که تحقق اهداف فرهنگی و قرآنی می تواند آسیب ها و چالش های موجود در سطح شهر را به کمترین سطح ممکن برساند.

🔸 در این دوره مدیریت شهری توجه به مقوله فرهنگ و فعالیت های فرهنگی به عنوان یک اساس در حوزه شهرداری و شورای اسلامی باعث شده است تا در این حوزه کارهای خوبی صورت گیرد.

🔸در سال گذشته قریب صد میلیون تومان در حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی از قبیل برگزاری جشن ها، همایش همسرداری، کمک به مساجد، کمک به هیئت های ورزشی ،مسابقه کتابخوانی و سایر فعالیت های فرهنگی و اهدا جوایز از سوی شهرداری و شورای شهر هزینه شده است.

🔹بدون شک شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی و فرهنگی در حوزه های مختلف در حال خدمت رسانی است و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه در حوزه فرهنگ و فعالیت های قرآنی این فعالیت ها را دو چندان کنیم.

🔹شهرداری آمادگی دارد در کنار مجموعه‌های مردمی به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر کمک کند؛با توجه به نیاز شهرک امام رضا (ع) به تعدادی جلد قرآن، مفاتیح و رحل قرآن ، تعدادی از هرکدام خریداری و به مردم شهرک امام رضا (ع) جهت گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی اهدا می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *